Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:noten zijn nu in de aanbieding bij de Lidl!
Ze hebben daar sinds kort nieuwe, zak gemengde noten voor 1,79 of 1,89 (een van beide) en nu 2 zakken voor 3 euro. Wij kopen wekelijks wel een zak noten en sinds kort dus deze, daarvoor altijd walnoten maar dat is 200gram voor 2,95 dus dit scheelde al enorm en nu dus flink ingeslagen
Luiers zijn ook weer 2 voor 10 euro dus 6 pakken gehaald, haha!
Had nog wat liggen dus nu zo'n 10 pak luiers in de kast
Heb ook 4x broccoli gekocht a 0,39 en ingevroren, 2 x paprikamix gehaald en ingevroren dus kan weer even vooruit.
We willen wat vaker met de recepten van Lidl gaan werken, afgelopen week een paar keer gedaan, dan heb je meteen de aanbiedingsgroenten te pakken en we vonden het beide erg lekker!
Georgette schreef:C_arola, dan raad ik je dus aan om em, als ie op dit moment nergens anders goedkoper is, te bestellen bij de Baby Dump en daarna de aanbiedingen in de gaten te houden. Mocht ie daarna goedkoper worden, krijg je dus het verschil terug. Overigens is dat geloof ik geldig tot 1 maand na aankoop of 1 maand na geboorte, maar dat weet ik niet zeker, is gewoon terug te lezen op de website.
Dacht ik bij de Wehkamp toch ook mooi voordelig uit te zijn met de Zwitsal billendoekjes (goedkoper dan die van eigen merk AH), maar vriendinnetje wees me erop dat ze op dit moment bij de Kruidvat nóg goedkoper zijn. Stuur ze dus gewoon terug naar de Wehkamp (had nét de bestelling geplaatst), scheelt nog eens € 5,00. Zo moet je opletten, echt niet normaal...
Zag bij de Kruidvat ook de Robijn Specials (droogtrommeldoekjes, geurbuiltjes en refresh spray) in de aanbieding, per stuk € 1,75. Die zijn dan weer bij de Blokker goedkoper, 2 voor € 2,50.
C_arola schreef:Weten jullie misschien hoe ik mijn wasmachine kan reinigen? De was blijft naar ruiken wanneer ik het meteen nadat de wasmachine klaar is op hang. Ik gebruik A merken daar ligt het niet aan maar omdat ik ook dekjes en borstels van mijn paard erin was vermoed ik dat de oorzaak daar ligt. Ik weet alleen niet hoe ik de geur weer goed krijg, iemand tips?
Georgette schreef:Is inderdaad m'n echte naam Carola (en ik ga ervanuit dat dat jouw echte naam is). Ik heb ook getwijfeld over de kleur van de Maxi Cosi. Uiteindelijk zijn wij gegaan voor een model uit 2013 in blauw. We krijgen nu een zoon, dus dat kan makkelijk, maar we hebben sowieso een lichtgrijze hoes die erin gaat, dus van dat blauw zie je straks niks meer. Kleur maakte voor ons dus niets uit.
Wat betreft de wasmachine reinigen: daar hebben wij ook regelmatig last van, muffe geurtjes die achterblijven in de net schone was en daarbij ook vieze, grijs/bruine drap die achterblijft bij de rubbers. Ik heb laatst een pak soda in huis gehaald, dat schijnt goed te werken. Heb het alleen nog niet uitgeprobeerd, omdat we van het weekend pas weer kunnen wassen (zitten in verbouwing).
_Nelleke_ schreef:Ik heb de 5 dagen box voor 2 personen Phormicola, dus 4,90 per maaltijd per persoon. Ik werk 36u per week en heb een paard en een volledig huishouden op me. Mijn vriend werkt 80u per week dus geen tijd voor huishouden of boodschappen. Hij kookt weleens maar daar blijft het bij.
Het fijne aan de box voor mij is:
1: Ik hoef geen tijd te besteden aan boodschappen
2. Ik hoef niet elke keer te bedenken wat we gaan eten
3. Ik eet alleen diervriendelijk vlees. Kost mij superveel tijd om dit elke keer weer bij een aparte slager te gaan halen, tijd die ik gewoon niet heb. In de HF-box zit voor mij acceptabel vlees dus dat is dan prima.
Het is dus vooral een stukje ontzorgen (niet meer te hoeven bedenken wat ik ga eten terwijl ik al 15 ballen tegelijk in de lucht hou) en een stuk tijdsbesparing.