Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roos_s schreef:Jeetje nicolletje doe niet zo moeilijk zeg... Het is maar een brief... Je wil toch ook niet dat anderen zo met jou omgaan?
Nicolletje schreef:Het had toch reclame kunnen zijn? (ik dacht eerst van wel)
Het is van Old Inn Wonen.
Dit logoRoos_s schreef:Jeetje nicolletje doe niet zo moeilijk zeg... Het is maar een brief... Je wil toch ook niet dat anderen zo met jou omgaan?
Ik doe niet moeilijk, anderen doen hier moeilijk dat ik het heb opengemaakt.
Nicolletje schreef:Ik breng het gewoon netjes naar de makelaar djeesus wat een drama maken mensen ervan dat ik een brief open heb zitten maken die niet voor ons blijkt te zijn. Het lag tussen de rest van de post, tja kan gebeuren.
Moeten die mensen maar niet een maand van te voren ons adres opgeven hoor
veerledec schreef:Maar je had het wel gezien, want je vriend wilde het weggooien?
En het is toch niet meer dan logisch dat je meubels besteld voor je nieuwe huis en dat je die daar wilt laten afleveren. Levertijden zijn lang, bij ons was het 24 weken maar het begint al vaak bij 12 weken. En die meubels zijn voor het nieuwe huis, dus die moet je daar laten afleveren.
veerledec schreef:Maar je had het wel gezien, want je vriend wilde het weggooien?
manzano schreef:veerledec schreef:Maar je had het wel gezien, want je vriend wilde het weggooien?
En het is toch niet meer dan logisch dat je meubels besteld voor je nieuwe huis en dat je die daar wilt laten afleveren. Levertijden zijn lang, bij ons was het 24 weken maar het begint al vaak bij 12 weken. En die meubels zijn voor het nieuwe huis, dus die moet je daar laten afleveren.
24!!!
Waar hebben jullie besteld??
Ik vind die standaard 12 weken al zo lang.