Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Klopt helemaal hoor het is echt enorm veel duurder geworden afgelopen jaren.
Maar de accommodaties zijn ook veel luxer gewordenals je ziet waar we vroeger in zaten
) en toen ik 10 was kochten mijn ouders een tweede huis in het Zillertal in Oostenrijk. En dus gingen we voortaan iedere vakantie daarheen. ‘s Winters om te skiën en ‘s zomers bergwandelen. Ben je als tiener ook snel zat kan ik jullie vertellen.
Dit jaar staat een week menkamp (en ik les geeneens mee
) met heel veel menvrienden waar ik super veel zin in heb. Een lang weekend Zeeland voor concert at sea en 3 weken vrij van de zomer waarvan we 2/2,5 week van weggaan. Niet op grote campings gewoon ons neus achterna en leuke dingen doen. Vorig jaar kwamen we zo in Lourdes terecht en daarna in cognac
En naar dingen waar ze geen entree vroegen (kerken, kastelen, landgoederen). Eigenlijk was het wel heel erg sober allemaal hoor als ik er zo over nadenk.
Met de boot in de natuur ankeren, het varen over de Vecht, zeilen op de Waddenzee, Texel en Vlieland, de onbewoonde eilandjes bezoeken.. Heerlijk!
dit kan allemaal zo in je tuin
Samantha_ schreef:Denk dat het vroeger in verhouding ook duur was, salarissen lagen toen veel lager.
Wij gingen echt nooit op vakantie. Eerste keer dat ik op vakantie ging was ik 13, mocht met een vriendinnetje mee.
zo blij mee.
Maar de gastvrijheid, de omgeving en het zalige eten maakten dat meer dan goed. Wij kunnen ons aan zoiets best makkelijk aanpassen.