love_western schreef:Dankje!
Kun je planten preventief behandelen om te voorkomen dat je last krijgt van trips/spint etc?
Nee, voor zover ik weet niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Stomme Wolluis
Hier is mn dieffenbacchia echt sneu en maar weggedaan. Bleef maar geel worden ongeacht plek.
Gisteren wel gelijk een nieuw vriendje gehaald!
[ [url=m/cUAAwG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Philodendron Scandens!
IsaCalixa schreef:Hahaha, ik heb bijna precies dezelfde plant staan, waarvan ik 3 keer per week denk dat ze dood gaat. Stiekem vond ik haar in het TC al niet zo leuk, dus mocht iemand haar willen (ruilen)?ELSea, zonde van je palm zeghij is wel erg mooi!
Love_western, wat is die sanseviera groot zeg!die van mij is daar nog niet eens 1/4e van
![]()
Mooi nieuw vriendje Hanafubiki!
Haha amber15, zo heb ik dat op mijn fiets, een zeer koppig spinnetje probeert telkens opnieuw een web te maken op mijn stuurmaar dat is helaas niet zo handig als ik de fiets wil gebruiken. Wel een mooi boompje!
Hebben jullie ook van die planten die zo heerlijk dramatisch kunnen doen?mijn croton plant doet net alsof ie dood gaat bij iets te weinig water, hier zit één dag verschil tussen:
[ [url=m/BFQZ1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kxC7Rr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ailill schreef:IsaCalixa schreef:Hahaha, ik heb bijna precies dezelfde plant staan, waarvan ik 3 keer per week denk dat ze dood gaat. Stiekem vond ik haar in het TC al niet zo leuk, dus mocht iemand haar willen (ruilen)?ELSea, zonde van je palm zeghij is wel erg mooi!
Love_western, wat is die sanseviera groot zeg!die van mij is daar nog niet eens 1/4e van
![]()
Mooi nieuw vriendje Hanafubiki!
Haha amber15, zo heb ik dat op mijn fiets, een zeer koppig spinnetje probeert telkens opnieuw een web te maken op mijn stuurmaar dat is helaas niet zo handig als ik de fiets wil gebruiken. Wel een mooi boompje!
Hebben jullie ook van die planten die zo heerlijk dramatisch kunnen doen?mijn croton plant doet net alsof ie dood gaat bij iets te weinig water, hier zit één dag verschil tussen:
[ [url=m/BFQZ1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kxC7Rr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rwKAbD.jpg]Afbeelding[/url] ]