Hallo

Ik ben Lizzy, woon (nu nog) in midden Limburg met mijn twee honden, maar ben opzoek naar woonruimte ergens tussen Roermond en Heesch.
Breed zoekgebied, helaas lastige situatie.
Ik lig in scheiding/ben net gescheiden en moet nu dus op zeer korte termijn woonruimte zien te vinden voor mij en mijn twee honden, dus een (ieniemienie tuintje is een pre!!)
Ik heb geen groot inkomen (dierenartsassistente met een parttime contract en geen mogelijkheid tot meer uren) maar ben op alle mogelijke manieren opzoek naar meer inkomen.
Ik heb inmiddels dus ook een nul-uren contract op een kantoor waar ik nu de administratie verzorg, maar dit is geen vast/regelmatig inkomen.
Ik heb al vele wegen bewandeld... Sta uiteraard al vanaf moment dat we de scheiding in gang hebben gezet ingeschreven bij zowel de limburgse als ook de brabantse woningcorporaties...
Helaas is dit natuurlijk nog lang niet lang genoeg om hiermee vooruit te komen...
Particulier huren? graag!! maar valt vaak buiten de toeslag en dan kan ik nauwelijks huur betalen...
Idem zo op de vakantieparken, plus het fijt dat recreatie-wonen lang niet meer overal gedoogd wordt.
Gemeentes aangeschreven heb ik ook al, maar helaas ben ik weer zo'n mens wat tussen wal en schip valt... inkomen is te hoog voor bijstand (enerzijds natuurlijk gelukkig! anderzijds lastig, want tja.. sorry mevr. maar afdeling participatie kan voor u niks betekenen.. u verdient te veel)
En bij de verhuurders (of het nou om particulier of makelaars e.d. gaat) krijg ik te horen dat mijn inkomen te laag is en dat ik niet voldoe aan de inkomenseis... (sorry mevrouw, maar met uw inkomen kunt u echt niks huren hoor)
Klopt... maar als ik aangeef dat er ouders zijn die evt garant willen en kunnen staan luistert ook niemand meer...

Dus dan maar een oproep op de social media!

Leuk geprobeerd... bericht heeft al veel mensen bereikt, maar helaas komt iedereen alleen maar met tips naar paden die ik al bewandeld heb en die totaal niks hebben opgeleverd... maar natuurlijk heel lief dat de mensen mee denken!!
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb het idee dat ik bijna door mijn speelkaarten heen ben...
Hier iemand die misschien tips heeft?