Begint weer wat te worden zo

Laat ze zomer maar komen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Franse hangoor konijnen zijn de meest aanhankelijke konijnen die ik ken. Ze worden alleen niet zo oud helaas. Vier is een behoorlijke leeftijd terwijl 'normale' konijnen een jaar of twaalf wel halen.
Ceetje_bokt schreef:Vorige keer had ik 80 geraniums besteld, bij hun waren ze €1,20 per stuk, bij de intratuin €3,50Zijn netjes verpakt en supersnel verzonden.
Letizia schreef:Haha, precies en als je alles moet aanschaffen omdat je eenmalig iets zelf wilt maken...
Welke beits wordt het?
Rawr schreef:Ceetje_bokt schreef:Vorige keer had ik 80 geraniums besteld, bij hun waren ze €1,20 per stuk, bij de intratuin €3,50Zijn netjes verpakt en supersnel verzonden.
Intratuin is dan ook wel een erg duur adres voor mijn gevoel. Bij de tuin-Praxis hier in Leeuwarden is veel gelijk geprijsd of zelfs goedkoper, met het voordeel dat je daar dan ook nog altijd die waardebonnen uit de folder (20-25%) op in mag leveren. Maar op zich vind ik online bestellen ook wel een goed idee, voor mijn voortuin zit ik te kijken naar een heg van Japanse hulst (Ilex Crenata) en zie online meerdere plekken waar die in varianten zijn te bestellen. Bedankt voor het idee!
Mijn motivatie heeft gisteren even een deuk opgelopen, na twee dagen grind scheppen/rapen (rotwerk) ben ik de worteldoek aan het verwijderen en wat ik daaronder aantref maakt me echt niet blij. Het hele stuk is één en al wortel, heel veel kleintjes maar ook heel veel grote van wel 4 centimeter in dikte die nog overgebleven zijn van een bomen die al jaren weg zijn volgens de buren. Ik weet nog niet echt hoe ik ze allemaal ga verwijderen en er voor kan zorgen dat ze niet terugkomen vanuit de tuinen van de buren en de gemeentegrond.Ik snap sowieso niet hoe die wortels blijven groeien zonder boom.
[ [url=m/awnNRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
senna21 schreef:Voor 15 mei (ijsheiligen) zet ik nog geen zomerbloeiers buiten.
Neonlight schreef:Al die zomerbloeiers is kassa voor de verkopers. Nachtvorst en ze kunnen weer nieuwe kopen, dubbel incasseren. Toch ga ik ook al wat kopen, wil het inderdaad fleuriger hebben. Nog niet alles maar wel wat kleine dingen.