Ik vind dit een leuk huis: http://www.funda.nl/koop/nootdorp/huis- ... kenhof-10/
Alleen de verdriedubbeling van mijn hypotheek niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:
Nicolletje schreef:manzano schreef:Als je straks verhuisd bent en er komt nog post per ongeluk op je oude adres dan is het toch ook nog steeds jouw post
Ik snap het wel maar ik vond het een beetje erg op tijd, bijna een maand van te voren.
Mijn vriend had het bijna weggeggooid.
manzano schreef:In ons nieuwe huis lag ook nog alle post van weken lang toen we er kwamen (stond leeg) en daar lag ook allemaal van zulke reclame.
Nicolletje schreef:manzano schreef:In ons nieuwe huis lag ook nog alle post van weken lang toen we er kwamen (stond leeg) en daar lag ook allemaal van zulke reclame.
In ons nieuwe huis niet, er ligt wel nog telkens post van de oude bewoonster maar het blijkt dus dat zij zich niet uitgeschreven heeft op dit adres
Ik moest dus mijn koopcontract meenemen naar het gemeentehuis om me in te mogen schrijven.
Nicolletje schreef:manzano schreef:In ons nieuwe huis lag ook nog alle post van weken lang toen we er kwamen (stond leeg) en daar lag ook allemaal van zulke reclame.
In ons nieuwe huis niet, er ligt wel nog telkens post van de oude bewoonster maar het blijkt dus dat zij zich niet uitgeschreven heeft op dit adres
Ik moest dus mijn koopcontract meenemen naar het gemeentehuis om me in te mogen schrijven.
pmarena schreef:Nicolletje , dat HOEVEN de nieuwe bewoners helemaal niet bewust te hebben gedaan proberen meerdere mensen je duidelijk te maken
Als het gaat om bepaalde zaken die op het nieuwe adres geleverd moeten worden , dan kan het zijn dat het verkopende bedrijf dus DAAR een brief naartoe stuurt , ook al hebben de nieuwe bewoners dat helemaal niet gewild...die krijgen dergelijke bevestigingen liever natuurlijk ook op hun huidige adres zodat ze het ZIEN en het niet in een huis ligt waar ze er niet bij kunnen![]()
(en waar bovendien nog verkopers rond lopen die misschien niet het fatsoen hebben om er netjes mee om te gaan)