Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het wordt een Giant Revolt gravelbike. Gisteren bij de fietswinkel langs geweest, alles kunnen bekijken en vergelijken, hele fijne uitleg gehad en de knoop doorgehakt. Vandaag of zaterdag ga ik opnieuw langs om mezelf helemaal te laten opmeten (doen ze voor elke fiets en is gratis bij aankoop) en dan is het normaal 2-3 weken tot ik hem kan ophalen. De Fietsenman heeft een frame staan dat waarschijnlijk perfect mijn maat zal zijn en ze hebben een flinke stock aan andere materialen.

die kan namelijk wel heel snel en doelgericht boodschappen doen maar kost mij toch wat teveel met die acties van hem
. Fitzroy schreef:Ik heb het 1 x gedaan in Mexico en ben 5 kilo aangekomen in 1 week.
Verder vind ik het zelf veel te leuk om op zoek te gaan naar restaurantjes.
fokfanaat schreef:Ik hou ook meer van zelf lekker op zoek naar kleine restaurantjes, en ook meer rondreizen en dingen beleven. Maar herken het wel van toen de kids klein waren, dan wil je vooral rust en effe tijd voor jezelf.

Daar moet het voor (alles qua uitstapjes) en heb ik meer nodig jammer dan, dan ga ik niet.
maar dan eerder een road trip ofzo. In Lapland was half pension wel fijn, daar zit alles verder van elkaar af en heb je soms gewoon geen andere optie dan in het hotel eten. Charaz schreef:Ik ben 1 keer all-in op vakantie geweest en vond het vreselijk, de hele dag draaide om het eten daar ipv onderweg spontaan iets te eten
5) ging ik altijd super low budget met tent etc sinds er een kind was werd ietsje uitgebreider (lees: bij enorme regen of slecht weer af en toe een hotel) en sinds ik gescheiden ben is het geen low budget meer nee