Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Bij ons moet vooral de badkamer op de schop en het dak, maar dat hoeft niet direct. Het huis moet wel winterklaar. Ik zou er ook geen moeite mee hebben om in het najaar pas te verhuizen. Ik heb nog een huurhuis en mijn vriend ook, dus we moeten sowieso 2 keer verhuizen. Zit daar nog meer van in de stress

)
Maar eerst maar eens kijken of we er echt uit komen.
We willen dan mogelijk in de toekomst op het platte dak uitbouwen en een andere slaapkamer tot de badkamer maken. Dit is echt te klein (en ik wil niet in een bad douchen).
Vind dat in sommige huizen met een hoog plafond best erg mooi, maar in dit huis neigt het naar pure kitsch.
Ik moet echt voor een huis 'vallen'.
Dachten wij ongeveer 9 x 6 meter, blijkt het 10 bij 10 meter te zijn.
Mooie feestlocatie voor de bruiloft. Ter zijner tijd gaat ie toch plat, en bouwen we iets achter de garage wat toch wat kleiner is qua oppervlakte, dan heb ik heel wat tuin meer.
Lijkt me toch dat jullie hier wel uit komen!
Maar gelukkig hebben zich anderen gemeld, die komen binnenkort kijken
Helaas staat ons huis nog steeds niet goed op funda, die lopen blijkbaar niet zo hard voor een VBO makelaar.
(ligt voor jullie niet gunstig dus hoef ik helemaal niet bang voor te zijn) 
(en het eerst in handen krijgen
)
Ik heb mijn werkgevers+intentieverklaring ook al aangevraagd, kopieën gemaakt van mijn ID kaart en van de week gaan we over de pensioenszaken praten en een notaris zoeken om wat dingen tussen mij en mijn vriend vast te leggen over de kosten, en dan zijn we toch al best een eindje op weg. Maar eerst huizen kijken en bieden en dan pas eens checken of je het wel kunt bekijken lijkt me echt heel moeilijk
... maar zolang het nog niet zwart op wit staat vind ik het nog steeds een beetje onzeker.. en de 3 dagen bedenktijd gaat ook pas in als alle partijen hebben getekend. Nou ja, we gaan er maar vanuit dat het goedkomt. Shiloh schreef:Misschien kun je kijken of er afgesproken kan worden dat na de controle op dinsdag álle sleutels rechtstreeks naar de notaris gaan, zodat ook de huidige eigenaren er niet meer in kunnen.
Je wilt het risico niet lopen idd...
Vind het wel lastig moet ik zeggen, levert veel stress op merk ik. Hoop dat we gauw meer duidelijkheid hebben over wat wel en niet kan zodat we echt concrete stappen kunnen zetten.