Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Kan ik klacht indienen..
poes lag op mijn handen dus even volle verhaal :
Dinsdag kocht ik kipfilet bij de C1000 , dit is thuis direct in de koelkast gegaan . Woensdag schoot het erin om het in te vriezen , donderdag vrijdag en zaterdag was ik bijna niet thuis , zondag ochtend heb ik kip gepakt toen was het de 26de en dat was uiterste voor de kip dus ik open gedaan en die geur bah. Ook lag er een lading vocht in het bakje en de kipjes zaten echt klem in het bakjes , ik heb na fot's van het vocht ze weggepleurd en de diftar in.
Kan ik bij C1000 klagen?
Douce schreef:takkie_muis schreef:Kan ik klacht indienen..
poes lag op mijn handen dus even volle verhaal :
Dinsdag kocht ik kipfilet bij de C1000 , dit is thuis direct in de koelkast gegaan . Woensdag schoot het erin om het in te vriezen , donderdag vrijdag en zaterdag was ik bijna niet thuis , zondag ochtend heb ik kip gepakt toen was het de 26de en dat was uiterste voor de kip dus ik open gedaan en die geur bah. Ook lag er een lading vocht in het bakje en de kipjes zaten echt klem in het bakjes , ik heb na fot's van het vocht ze weggepleurd en de diftar in.
Kan ik bij C1000 klagen?
Als de 26e de uiterste datum was van de kip zou ik geen klacht indienen, zondag was het namelijk de 28e![]()
Maar aan kip wordt vaak ook water toegevoegd om het op te vullen, dus dat zou een hoop verklaren.