Fun-da deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:09

Ibbel schreef:
Paar vierkante meter dakpannen foetsie. Als de rest wel goed is, is dat nog het minste...

Overigens, qua straatnamen: ik hoop niet dat de overheid in het kader van wokeisme en cancelcultuur ook dit soort historische namen gaat wegpoetsen.

De weg heet Jodengang omdat er een monument staat ter herinnering aan de weggevoerde Joden uit die plaats.
Dus dat zal echt wel blijven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:13

Op foto 30 kijk je zo door de muur heen naar buiten :')
Zo te zien hebben ze daar een oranje zeiltje voor gehangen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:24

Cayenne schreef:
Op foto 30 kijk je zo door de muur heen naar buiten :')
Zo te zien hebben ze daar een oranje zeiltje voor gehangen.

Omg, ik dacht dat dat zo'n artistieke vaas was, maar het is gewoon een gat in de muur _O-

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:40

Ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van, heeft vast een hele eenzame oudere gewoond ;(

AnjaK83

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:19

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:22

Op 100 M2 wil ik meer dan een slaapkamer.

Ik word zo moe van al die detail foto's die 0,0 informatie geven over het huis.....

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:24

rien10 schreef:
Op 100 M2 wil ik meer dan een slaapkamer.

Ik word zo moe van al die detail foto's die 0,0 informatie geven over het huis.....

Er zitten 360 foto's bij. En een filmpje.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:27

Het is wel ruim, maar sec gezien heb je een woonkamer met open keuken en een slaapkamer, en dat is het. Geen bergruimte, geen tweede slaapkamer/kantoorruimte. Ik denk dat mensen daarop afhaken, ik ben zelf alleen maar ik ben zelf ook op zoek naar een (huur)huis met minimaal twee slaapkamers. En dan heb ik er liever twee van 10/15 meter dan één balzaal van 38 meter waar je dan met behulp van wat kasten een werkhoek in hebt geknutseld.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:30

Ik denk ook dat je doelgroep echt heel klein is met maar 1 slaapkamer. Hoe ruim alles ook is.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:36

Ik snap het probleem niet. Er zijn toch eenvoudig meer slaapkamers te realiseren?

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:37

Foaly schreef:
Het is wel ruim, maar sec gezien heb je een woonkamer met open keuken en een slaapkamer, en dat is het. Geen bergruimte, geen tweede slaapkamer/kantoorruimte. Ik denk dat mensen daarop afhaken, ik ben zelf alleen maar ik ben zelf ook op zoek naar een (huur)huis met minimaal twee slaapkamers. En dan heb ik er liever twee van 10/15 meter dan één balzaal van 38 meter waar je dan met behulp van wat kasten een werkhoek in hebt geknutseld.

Er zit nog een bergzolder over de hele breedte van de woning (staat niet op de foto) dus op zich bergruimte genoeg. En in de wasruimte staat nog een stellingkast (ook niet op de foto). Er zaten eerder twee slaapkamers maar daardoor ging zoveel ruimte op aan de gang dat ik dat zonde vond. Daarbij was het ook onwijs slecht gebouwd. Ik houd wel van open ruimte. Ik zal de makelaar in ieder geval vragen de grote bergzolder te benoemen in de tekst.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:43

Ik denk dat mensen ook wel afknappen op dat trapgat in de slaapkamer. En die fiets aan de muur betekent geen bergruimte op de begane grond - of althans, geen plek voor een fiets. Dat is ook best onhandig.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:49

Ik vind het wel heel leuk om een funda foto te zien waar de konijnen lekker de ruimte hebben

Vind het verder een mooi huis maar het is inderdaad een kleine doelgroep die je hiermee aanspreekt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:49

Dat de zolder er niet op staat is wel bijzonder, dat is één van de eerste dingen waar mensen naar kijken. Je wilt toch zien hoeveel bergruimte een huis heeft?

En een slaapkamer bij maken, dat kan inderdaad. Maar dit huis oogt helemaal af en zal dus eerder mensen aantrekken die geen zin, tijd of kunde hebben om nog te gaan verbouwen.

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:50

Amber_anne schreef:
Ik vind het wel heel leuk om een funda foto te zien waar de konijnen lekker de ruimte hebben

Vind het verder een mooi huis maar het is inderdaad een kleine doelgroep die je hiermee aanspreekt

Normaal hebben ze het hele dakterras, voor de foto's maar even een rennetje geplaatst :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:50

_Lorette_ schreef:
Ik snap het probleem niet. Er zijn toch eenvoudig meer slaapkamers te realiseren?

is dat zo?
De trap komt bij het bed uit. Dat is aan de zijkant.
Wil je aan de andere kant een kamer maken moet je of door de slaapkamer of je moet daar een gang maken en hou je geen slaapkamer meer over.

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:54

DuoPenotti schreef:
_Lorette_ schreef:

is dat zo?
De trap komt bij het bed uit. Dat is aan de zijkant.
Wil je aan de andere kant een kamer maken moet je of door de slaapkamer of je moet daar een gang maken en hou je geen slaapkamer meer over.

Ooit hebben er zelfs 3 kleine slaapkamers gezeten dus het kan zeker wel. Misschien kan ik de makelaar vragen een impressie te maken van hoe het zou zijn met 2 slaapkamers.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:55

ja, denk een goed idee. :j

Want je ziet wel, ik zie dat met mijn bouwkundig inzicht van een mandarijntje ook niet voor me :P
Zullen meer mensen last van hebben

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:22

AnjaK83 schreef:
Foaly schreef:

Er zit nog een bergzolder over de hele breedte van de woning (staat niet op de foto) dus op zich bergruimte genoeg. En in de wasruimte staat nog een stellingkast (ook niet op de foto). Er zaten eerder twee slaapkamers maar daardoor ging zoveel ruimte op aan de gang dat ik dat zonde vond. Daarbij was het ook onwijs slecht gebouwd. Ik houd wel van open ruimte. Ik zal de makelaar in ieder geval vragen de grote bergzolder te benoemen in de tekst.

Ik zou wellicht nog wel een foto toevoegen van de zolder en de stellingkast! Die staat nu op de plattegrond maar beeld erbij is altijd fijner.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:30

Ik zou inderdaad de woning in Sneek aanbieden met meer kamers. Zorgd dat je daar een plattegrond/impressie voor hebt en een offerte van de kosten om dit te realiseren.

Buitenplaatsje komt erg somper over. Doek weghalen, kleur toevoegen?

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:35

AnjaK83 schreef:
Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen? Ik had verwacht dat het storm zou lopen maar dat doet het niet... :roll: Ik ben wel benieuwd naar meningen!
https://www.funda.nl/detail/43730589?ut ... ting-modal

Ik vind het een mooi ingericht huis.

Inderdaad één slaapkamer is wellicht wat weinig en meeste mensen kunnen moeilijk visualiseren.
Dus als je de mogelijkheid hebt om een visual te laten maken zou dat geweldig zijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 17:25

Woning in sneek:
- Ik slaapwandel, dus ik paniek bij zo'n gat direct naast mijn bed
- Kleine tuin mét doek waardoor het nog kleiner lijkt
- Gebruik aan inzicht mbt realiseren kamers
- opbergruimte

Het is beneden top! Maar je lijkt je nu op een hele beperkte doelgroep te richten. En dan loopt het geen storm.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 17:28

Ik vind de inrichting ook wel smaakgevoelig in het leefgedeelte, als het tapijt/behang/keuken niet je smaak is, dan gaat er toch wel wat geld in zitten om dat te vervangen. Ik kan me voorstellen dat kopers in deze prijscategorie dat geld niet altijd hebben liggen. Als je vervolgens ook nog boven slaapkamers wilt gaan maken & een grotere/vernieuwde badkamer wilt plaatsen..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 17:49

AnjaK83 schreef:
Foaly schreef:

Als jij van open ruimte houd, prima. Maar als je potentiele kopers daar niet van houden, krijg je het slecht verkocht.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 18:03

Ik vind de keuken van het appartement in Sneek wel echt heel mooi <3