Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WithinYuuri schreef:Ik zou sowieso een bod doen als het via Move gaat allemaal. Dan gaat de makelaar het na verkoop (hoogstwaarschijnlijk) allemaal open zetten en kan je ook zien voor hoeveel het uiteindelijk is verkocht. Heb je dan niets meer aan, maar kan je wel helpen bij een volgend huis met inschatten voor hoeveel het huis weg gaat.
Suzanne F. schreef:WithinYuuri schreef:Ik zou sowieso een bod doen als het via Move gaat allemaal. Dan gaat de makelaar het na verkoop (hoogstwaarschijnlijk) allemaal open zetten en kan je ook zien voor hoeveel het uiteindelijk is verkocht. Heb je dan niets meer aan, maar kan je wel helpen bij een volgend huis met inschatten voor hoeveel het huis weg gaat.
Ik heb niks gehoord over Move. Weet ook niet wat dat is.
Plop1997 schreef:Hoe werkt het dan op Move als je het bod wil zien? We hebben 1,5 maand geleden via daar een bod gedaan en ben heel benieuwd waarvoor het huis is weggegaan. Kun je dat ergens zien of moet je dat opvragen?
Citaat:Dat geldt toch alleen voor de uiteindelijke partij die het koopt? Volgens mij geldt het niet voor iedereen hoor, die een bod heeft gedaan.
Laat ik het zo zeggen, ik heb vaker een bod gedaan via Move en die betreffende woningen zijn uiteindelijk niet doorgegaan omdat er een hoger bod was of de woning werd teruggetrokken of is nog niet verkocht. Maar ik heb nooit een overzicht gekregen als het dus wel verkocht was.