Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SimoneeM schreef:Wat dat betreft baal ik echt dat ik vanaf huur kom :’).
Rinske schreef:SimoneeM schreef:Wat dat betreft baal ik echt dat ik vanaf huur kom :’).
Joh, wij hebben amper overwaarde omdat we in 2006 in een dure tijd kochten. Inmiddels nieuwe keuken geplaatst, garage vergroot, tuin vernieuwd, binnen verder opgeknapt, maar als je onder de streep kijkt naar wat we al die jaren hebben uitgegeven hebben we dus bijna geen winst. Gelukkig hebben we de spaarhypotheek die vrijkomt.
SimoneeM schreef:Helaas, wij zijn overboden (of gunstigere voorwaarden).
Verder zoeken maar
Verder zoeken maar
Amethyst_ schreef:SimoneeM schreef:Helaas, wij zijn overboden (of gunstigere voorwaarden).
Verder zoeken maar
Ach, dat is balen. Even sippen en dan weer door naar de volgende!
Wij hebben gister goed overleg gehad over de financiering en nu is alles ingediend bij de bank. We hebben daardoor wel ietsje uitstel nodig, de deadline is eigenlijk as maandag. We gaan het krappe deel van ons eigen geld oplossen met een doorlopend krediet voor het geval we een grote aankoop niet op factuur mogen doen. Ennnn het betekent dat onze badkamerplannen door kunnen gaan!
Verder zoeken maar
Char_lotte schreef:Bij ons is de financiering rondEn we zijn vorige week bij de verkopers langs geweest en kunnen vrijwel alles wat we nog tekort kwam qua meubels van hen overnemen, dus dat is echt top!
En toen kwamen mijn schoonouders nog met een hele leuke verrassing.. Ze hebben een kitten voor ons gereserveerdHij is twee weekjes oud nu en komt in april bij ons wonen!
[ [url=m/1qWGuB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Char_lotte schreef:Simone, wow, 31.000 overbodenBizar zeg! Jammer dat je niet weet voor hoeveel het is weggegaan, maar kun je dat niet navragen bij het kadaster? Hoewel je dan natuurlijk nog steeds niet weet welke voorwaarden de kopers hadden.
SimoneeM schreef:Spannend Christa!
Charlotte, hoe schattig
Wij hebben (voor dit huis dan), 31.000 overboden. En dan heb je het dus nog nietMaar ze wilden ook niet aan onze aankoopmakelaar prijsgeven waarvoor het dan wel is weggegaan, of voor welke voorwaarden, dat was jammer (hoewel, horen dat je het net bent misgelopen op 2000 na ofzo is ook niet per se leuk
)
Sanne_Visser schreef:SimoneeM schreef:Spannend Christa!
Charlotte, hoe schattig
Wij hebben (voor dit huis dan), 31.000 overboden. En dan heb je het dus nog nietMaar ze wilden ook niet aan onze aankoopmakelaar prijsgeven waarvoor het dan wel is weggegaan, of voor welke voorwaarden, dat was jammer (hoewel, horen dat je het net bent misgelopen op 2000 na ofzo is ook niet per se leuk
)
Nee daar is ook niets aan, maar bizar hoor. Met 31 nog niets hebben..
Je makelaar kan het inderdaad na passeren inzien! Wij wilde dat eerst ook van ons eerste droomhuis weten maar ik wil het eigenlijk niet meer weten. Je kan er toch niets aan veranderen en eerlijk is eerlijk, er komt altijd wel weer mooi nieuw spul voorbij![]()
Wij hopen te passeren op 31 maart ivm de gunstige overdrachtsbelasting nog!! Duim dus hard want dat scheelt behoorlijk veel!