[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:33

Alles bekeken, maar aan de instellingen kan ik niks vinden...

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:41

Mijn mail haalde ook niet meer op heb hem even aan en uit gezet en nu doet die het weer goed :j

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:50

Hi,
ik krijg deze week een Iphone 7 van mijn werk, zouden jullie deze http://www.apple.com/nl/shop/product/HK ... b%252B47e0 erbij bestellen of heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde?
Er komt sowieso een siliconen hoesje omheen maar ik heb een jonge dochter dus de kans dat de telefoon nog wel eens valt is erg groot.

Ik heb nu een Iphone 5s en die heb ik in een lifeproof hoesje (http://www.lifeproof.ie/en-ie/iphone-5- ... h5-5s.html) dus die is altijd goed beschermd maar ik wil nu eindelijk wel eens iets wat de telefoon niet groter maakt als hij is.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:52

Is het een echt glasplaatje of meer plastic? Mijn ervaring is dat die glasplaatjes aardig Esther proof zijn :+.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:59

Haha Esther proof, mijn vriend noemt mijn huidige hoesje idiotproof en Jessicaproof :+

Het is
Citaat:
ultradunne aluminosilicaatglas is chemisch gehard door middel van het Ion-Exchange-proces

dus glas inderdaad, maar is het ook echt nodig? Hoe snel valt het glas tegenwoordig kapot als er een iets uitstekend siliconen hoesje omheen zit?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:00

Haha ja echt, ik laat ze nogal vaak stuiteren.

Je kan het altijd proberen toch? Beter iets dan niets! Ik heb ze er altijd om, die dingen koop je voor een paar euro, maar een scherm is iets duurder :=.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:50

Ik heb er een goedkope van de Kruidvat op zitten. Het beschermt je scherm niet alleen tegen breken, maar ook tegen krassen. Ik ben er erg tevreden over!

Bij mijn 4s had ik er toen een hoesje omheen zitten die ook een stukje naar voren uitstak, maar hij viel precies bij de geluidschakelaar dus alsnog het scherm kapot.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:11

Piekosjj schreef:
Hier ook slechte batterijduur op iOs 10, met een 5s. Ik kon sowieso níet aan ios 10 wennen dus ik ben gister een stapje terug gegaan naar ios 9. Heerlijk weer oud en vertrouwd en niet meer ergeren aan de vervelende music app en control centre. Heb nu nog 45% batterij over dus dat is ook echt een plus!

Ik heb met mijn 5 ook een hele slechte batterijduur sinds iOS 10 :(
Hoe kun je terug naar IOS 9? Of is het beter om eerst iets anders te proberen?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:05

Ik lees net dat downgraden niet mogelijk is na 14 dagen na de update, dus ik ben al te laat...
Zou het helpen als ik een nieuwe batterij laat steken?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:35

Batterij van mijn 5s is toch ook sneller op nu. Vooral als ik de 4g aanzet. Vroeger ging het toch langer mee :?

Net een aanbod gehad van een vriendin: MacBook pro, 2012, 4gb werk en 500gb intern, office pakket, nieuw toetsenbord en trackpad, cd lezer en ethernet kabel aansluiting zit er nog in, enkel buitenkant is lichtjes bekrast, volledig up to date gezet. 550euro. Is dit een goeie deal?

Ik ken er zelf erg weinig van (nooit een laptop van Apple gehad), maar als ik over een half jaar toch een laptop moet kopen leek het me niet slecht. Wat zeggen jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:42

Dat lijkt me een helemaal prima deal ja :)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:06

Iolanthe schreef:
Ik lees net dat downgraden niet mogelijk is na 14 dagen na de update, dus ik ben al te laat...
Zou het helpen als ik een nieuwe batterij laat steken?

Mijn batterij is nog steeds niet al te best, maar imo al wel een stuk beter dan met iOs 10. En sowieso ben ik gewoon weer blij met iOs 9, kon gewoon echt niet aan 10 wennen! Ik ben ehm, lichtelijk 'illegaal' terug gegaan naar iOs 9 :o

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:56

Sinds ik mijn iPhone 6s heb geupdate naar iOS 10 heb ik af en toe dat de muziek opeens gaat storen als ik een notificatie krijg terwijl ik muziek luister via mijn oordopjes. Dit gaat dan niet over tot ik de muziek app afsluit en opnieuw opstart. Meer mensen hier last van?
En dat ongelooflijk vervelende gedoe met dat die WhatsApp-geluiden telkens veranderen. Nu is mijn WhatsApp en snapchatgeluidjes hetzelfde en dat is heel vervelend als ik hem ergens heb liggen en dus niet kan horen of het WA (belangrijk misschien) of Snapchat is (onbelangrijk). Las een tijdje terug dat anderen daar ook last van hadden?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:01

PeerAppel schreef:
Sinds ik mijn iPhone 6s heb geupdate naar iOS 10 heb ik af en toe dat de muziek opeens gaat storen als ik een notificatie krijg terwijl ik muziek luister via mijn oordopjes. Dit gaat dan niet over tot ik de muziek app afsluit en opnieuw opstart. Meer mensen hier last van?
En dat ongelooflijk vervelende gedoe met dat die WhatsApp-geluiden telkens veranderen. Nu is mijn WhatsApp en snapchatgeluidjes hetzelfde en dat is heel vervelend als ik hem ergens heb liggen en dus niet kan horen of het WA (belangrijk misschien) of Snapchat is (onbelangrijk). Las een tijdje terug dat anderen daar ook last van hadden?

Gelukkig, ik ben niet de enige...
Ik heb 'pliiiinggggg' bij instellingen ingesteld bij WhatsApp, maar toch krijg ik steeds 'toedum' ( :') ) te horen. Heel vervelend.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:44

Heb ik ook steeds bij Whatsapp. Er was vanavond wel een update. Misschien is het nu verholpen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:50

cynthiar schreef:
Heb ik ook steeds bij Whatsapp. Er was vanavond wel een update. Misschien is het nu verholpen.

je toestel even een harde reset geven, dan geeft ie weer het door jou ingestelde toontje bij whatsapp

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 09:18

Morrie schreef:
cynthiar schreef:

je toestel even een harde reset geven, dan geeft ie weer het door jou ingestelde toontje bij whatsapp

Klopt... om na 2 dagen vervolgens weer 'toedum' te zeggen :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 09:38

vreemd, bij mijn collega's en bij mij loste een harde reset het euvel wel op

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:20

Ja als hem uitzet is het even weg en dan opeens doet hij het toch weer. :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 13:10

Mijn man klaagde er ook al over. Ik heb m'n telefoon standaard op stil staan, weet eigenlijk niet eens welk geluidje ik zou moeten horen als ik een whatsapp krijg :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 08:44

Hier ook geluid altijd uit. Haha

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 09:22

Haha hier ook :').

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:14

https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-10-ac ... erzoek:%20‘Slechtere%20accuduur%20grootste%20probleem%20onder%20iOS%2010-gebruikers’

En nu dus nog een oplossing.

Mijn telefoon herstellen etc heeft allemaal niet geholpen, dus ik zit nu al weken met een telefoon die (onzer de 30%) elk moment kan uitvallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:31

Mijn batterij is ook echt drama sinds de update. Hoop dat het snel verandert want ik vind dit echt heel vervelend

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 12:26

Ik wilde een klacht sturen, namelijk gister weer ge-update, maar nog steeds problemen, maar ik kan op de site van Apple geen klachtenformulier vinden?