Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ultradunne aluminosilicaatglas is chemisch gehard door middel van het Ion-Exchange-proces
Piekosjj schreef:Hier ook slechte batterijduur op iOs 10, met een 5s. Ik kon sowieso níet aan ios 10 wennen dus ik ben gister een stapje terug gegaan naar ios 9. Heerlijk weer oud en vertrouwd en niet meer ergeren aan de vervelende music app en control centre. Heb nu nog 45% batterij over dus dat is ook echt een plus!
Iolanthe schreef:Ik lees net dat downgraden niet mogelijk is na 14 dagen na de update, dus ik ben al te laat...
Zou het helpen als ik een nieuwe batterij laat steken?
PeerAppel schreef:Sinds ik mijn iPhone 6s heb geupdate naar iOS 10 heb ik af en toe dat de muziek opeens gaat storen als ik een notificatie krijg terwijl ik muziek luister via mijn oordopjes. Dit gaat dan niet over tot ik de muziek app afsluit en opnieuw opstart. Meer mensen hier last van?
En dat ongelooflijk vervelende gedoe met dat die WhatsApp-geluiden telkens veranderen. Nu is mijn WhatsApp en snapchatgeluidjes hetzelfde en dat is heel vervelend als ik hem ergens heb liggen en dus niet kan horen of het WA (belangrijk misschien) of Snapchat is (onbelangrijk). Las een tijdje terug dat anderen daar ook last van hadden?