Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roos_s schreef:@ idefix moet je het huis helemaal verbouwen? of heb ik er overheen gelezen?
idefix4 schreef:Roos_s schreef:@ idefix moet je het huis helemaal verbouwen? of heb ik er overheen gelezen?
Sterker nog: We moeten het nog bouwen. We wonen nu in een heel oud boerderijtje, wat eigenlijk te klein is voor ons. We zijn in gesprek met de architect voor een tekening van een nieuw te bouwen woning. Inmiddels wil de gemeente een beetje meedenken.. Dus we boeken vooruitgang. Het wachten is nu op een tekening die alle partijen goedkeuren.
Een lang proces, maar wel spannend en mooi. Alleen de architect heeft nu wel een tekening gepresenteerd, waar ik heel veel vragen over heb. Voor we die gaan stellen, gaan we eerst de alternatieven zelf op een rijtje zetten. Praten met zo'n man is duur, dus dat moet je dan weer zo doen, dat je dat in één gesprek kan doen.
Volgend jaar wonen we hopelijk in een huis, wat we zelf hebben bedacht. Echt superrleuk!
manzano schreef:VVE is wettelijk verplicht, dus dat de makelaar er niks van weet is ook een slecht teken.
Maar wel vaag verhaal