Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ik zou ook voor de tweede gaan Daantjuuuh, die komt vriendelijker over. Heb je eraan gedacht om i.p.v. de bakken voor de schuur daar een smalle border te maken? Een soort geveltuintje? Minder werk (watergeven) en je pimpt daarmee de muur van de schuur op. Stokrozen zijn prachtig langs een muur.
Shanna schreef:Ik zie juist wel mogelijkgeden in die ruimte naast de schuur.
Gebruik je die poort wel;
- Dan kan je van die schutting eventueel een verticale tuin maken.
Gebruik je die poort niet;
- Moeten de containers in de tuin? Dan is dat een goede plek, eventueel kan je ze afschermen met een houten wandje om ze uit het zicht te onttrekken.
- Maak er een dakje boven en je hebt een mooie droge opbergplek voor je fiets/ tuinmeubels/ bbq/ e.d.!
daantjuhhh schreef:Jazeker. Alleen woon ik nu 3 hoog. En heb 2 hele mooie boompjes op mijn balkon.
Die wil ik meenemen. Daarnaast zitten er in de schuur hele brede deuren. (Soort tuindeur.)
Dus ik hou aan beide kanten amper een halve meter over.
[ [url=m/Nxw58x.png]Afbeelding[/url] ]
Ceetje_bokt schreef:Flink opgeruimd, dieseltje. Ik ben gesloopt: heb het grootste deel van de border grasvrij gemaakt (ideaal om een grote kippenren te hebben, mijn dames zijn vandaag zeer gelukkig geworden ) en afgezet met stenen, gespit, geharkt en bemeste tuinaarde erin geharkt. Morgen nog het tweede stukje dat erbij hoort en dan planten gaan groeperen en planten. Als ik morgen nog uit mijn bed kan komen.
De inrichting van de kas moet nog even wachten.
[ [url=m/1PVVFl.jpg]Afbeelding[/url] ]