xniieeenke schreef:Nee, dat zeg ik niet maar meestal als het een goed merk is, hoor je er wat over.
En ik ben niet zo van nieuwe dingen proberen het gaat m'n verjaardagscadeautje worden en een telefoon ben ik echt nodig.
Oke maar het betekent niet dat als je er veel over hoort dat de telefoon lang mee gaat. Ik heb een huawei gehad die na een jaar kapot ging. Ding was hartstikke traag geworden en was na een half uurtje leeg.
Sowieso vind ik het tegenwoordig moeilijk om een telefoon te zoeken die lang mee gaat. Beste die ik tot nu toe heb gehad is een Acer. Mijn Motorola heb ik pas een klein jaartje dus ik weet niet hoe die over een jaar nog reageert. Alhoewel mijn moeder de oude versie van mijn telefoon heeft en die heeft ze nu twee jaar en dat ding is nog rete snel. 
Je kan de huawei die je wilt uitproberen in een winkel he? Kan je hem direct testen, kijken of je hem fijn vind.
Wat ik altijd deed is opschrijven wat ik belangrijk vond in een telefoon. Dus bijvoorbeeld accu, scherm kwaliteit, processor, prijs etc. Dan schreef ik van elke telefoon die dingen op en vergeleek ik zo de telefoons met elkaar. Misschien dat je dat kan doen met de twee telefoons waar je tussen twijfelt en kan je dan je keuze maken?