Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Tnx voor dat interieur topic!! Kan ik wel veel tips uit halen.Voor je inrichting:
[HTT] Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5
Wat wil je precies weten over de aankoop? Er is zoveel over te vertellen
Vriendlief en ik gaan waarsch volgende week onze 1e twee huisjes bekijken. NIET met elkaar te vergelijken beide, maar vind ze erg leuk. De ene hebben wij al heel lang te koop en vond ik direct al leuk, moet een hoop aan gebeuren. Andere is jonger en meer af..... Ik ken ze beide al van binnen, vriendlief nog niet.
idefix4 schreef:Ik vind het huisje wel mooi Rowo. Dat zwembad is ook leuk, maar je moet je idd ook realiseren dat bij zo'n bad ook een boel werk komt kijken. Je moet het wel schoonhouden en het water regelmatig checken. En je hebt er de stookkosten van om het water een beetje warm te houden.
idefix4 schreef:Het is hier heerlijk! Ik wandel elke dag door het park met de hond. De paardjes lopen op een wei van 1,2 HA die uitkijkt op een slotje. Hier kan je echt dagen hebben van totale stilte! Er zitten veel wilde dieren hier ook. konijntjes, hazen, diverse soorten vogels, vossen, egels enz. En als het nieuwe maan is, dan is het hier ouderwets donker! Heel apart. Dus ik wil hier idd nooit meer weg!