Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Nu we het hier toch over vloerkleden hebben. Na hoeveel tijd vervangen jullie deze?Of wat zie je aan het kleed waarbij je dan besluit om een nieuwe te kopen?
karijn schreef:Bij mij was dat makkelijk. Eerste kleed was erg licht. De combi met een hond die geen voeten kan vegen en hele jonge kinderen was geen goede.
Tweede kleed was donker maar hoogpolig. Ook geen goede combi met een hond. De luchten gingen er gewoon niet meer uit.
Derde kleed was een miskoop.
Nu geen kleed meer.
DubbelFun schreef:Ik zit in Ede-gldOp de Molenstraat zit een kringloop. Het is er een rommeltje, maar ze hebben heel veel schilderijen etc, waar ook wel de nodige meuk tussen zit
Op de Zandlaan/Reehorsterweg is er nog eentje. Die ziet er een stuk netter uit, maar daar ben ik nog niet boven geweest, beneden heb ik toen geen schilderijen etc gezien.
Majabeestje schreef:karijn schreef:Bij mij was dat makkelijk. Eerste kleed was erg licht. De combi met een hond die geen voeten kan vegen en hele jonge kinderen was geen goede.
Tweede kleed was donker maar hoogpolig. Ook geen goede combi met een hond. De luchten gingen er gewoon niet meer uit.
Derde kleed was een miskoop.
Nu geen kleed meer.
Bij ons was de oplossing een buitenkleed. Die heb je ook in zachtere stoffen. En ideaal met schoonmaken want je kan hem naar buiten slepen, afspuiten met de tuinslang, laten drogen en klaar.
DubbelFun schreef:Spiegels (ook grote) zijn toch overal op internet/google te vinden ??
kosseh schreef:Een spiegelvraagje
In m'n gang wil ik graag een spiegel, maar ik twijfel welk voormaat en model.
Ik zat aan 80 bij 170/180 te denken. Met een ronde bovenkant, maar iets anders kan natuurlijk ook heel leuk zijn.
De spiegel wil ik tegen de muur van de badkamer, waar de wastafel staat.
De muur is 1,07m breed en 2,40 hoog.
[ Afbeelding ]
Waar hebben jullie een spiegel vandaan?
Angelaa2 schreef:kosseh schreef:Een spiegelvraagje
In m'n gang wil ik graag een spiegel, maar ik twijfel welk voormaat en model.
Ik zat aan 80 bij 170/180 te denken. Met een ronde bovenkant, maar iets anders kan natuurlijk ook heel leuk zijn.
De spiegel wil ik tegen de muur van de badkamer, waar de wastafel staat.
De muur is 1,07m breed en 2,40 hoog.
[ Afbeelding ]
Waar hebben jullie een spiegel vandaan?
Organische spiegel vind ik ook erg mooi
Ik heb een grote spiegel bij de ikea vandaan en kleinere bij Maison du Monde gekocht tijdens onze vakantie
Weet niet of zoiets je smaak is;
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/ ... 247977.htm
Ook bij Bol zie ik genoeg mooie
Bekijk SensaHome Oval Passpiegel - Minimalistische Design Wandspiegel - Staande Spiegel met Metalen Rand - Modern - Kleedkamer Spiegel - 50x160CM - Goud op: https://www.bol.com/nl/p/sensahome-oval ... _iphoneapp