Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou vandaag gaan als ik jou was. Hier hadden ze er 4 meegekregen, een meneer voor me had er 1 ik de overige 3
waren twee gesneuveld door de droogte en nog een leeg gat in de border. Mooie forse planten, alleen wel dorstig. Veel fucsias en geraniums binnen dat wel. Zag ook koemest, tuinmest en kunstmest staan Lieszje schreef:Leuk topic
Ik kom hier ook even volgen om ideeën op te doen
Heb in oktober een huis gekocht met kleine voor en achtertuin.
Ziet er nu niet echt uit en de ruimte is beperkt maar wil er toch een keer wat leuks van maken
iets met drinkbak en hond en kraantje. Een van de twee heeft met de billen kraantje opengeduwd bij jet weglopen na drinken en is de regenton leeggelopen. 300 liter zwaai zwaai.
)
karuna schreef:Ik heb dus twee wijnvaten, maar dan groter dan standaard. Achter met pomp en kraantje en voor met deksel en kraantje. Vandaar dat die voor uit elkaar viel bijna, hout droog en gekrompen.
ik werd er door overvallen. 150 planten
succes met planten
nu denk ik 3m2 ingezaaid en heb nog zaad voor 8 m2 over. En overal schuilplekjes, insectenhotel, mini houtstapeltje, bladeren op een hoop.
daantjuhhh schreef:Voordeel. Met regenwater uit de ton kan je heel goed streeploos je ramen wassen
Matheno schreef:Lieszje schreef:Leuk topic
Ik kom hier ook even volgen om ideeën op te doen
Heb in oktober een huis gekocht met kleine voor en achtertuin.
Ziet er nu niet echt uit en de ruimte is beperkt maar wil er toch een keer wat leuks van maken
Oeh, ik zou je de Netflix serie 'Big dreams, small spaces' aanraden. Ik krijg daar zoveel inspiratie van!
dus ik kan weer inspiratie op doen, ga ook maar die Netflix serie kijken