Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik koop ze altijd bij Primera, krijg dan binnen een paar minuten de code in mijn mail gestuurd. Laatst hadden ze bij Primera nog korting op die kaarten ook, heb maar 45 betaald voor eentje van 50
Yentaah schreef:Hallo allemaal, ik zit met een probleem door IOS 10. Sinds het downloaden hoor ik alleen nog maar geluid door oortjes en koptelefonen als ik het geluid op zijn allerhardst zet. Resetten, aan en uitzetten, andere oortjes, de sofwareupdate na ios 10, niks werkt. Ik kan via de klantenbalie ook geen technische support meer aanvragen ivm het verloop daarvan. Heeft er hier iemand misschien verstand van?
Emmaa_ schreef:Als je zo weinig van een laptop vraagt zou ik eerlijk gezegd niet voor een Macbook gaan. Een Macbook van 400 euro kan je misschien wel vinden als je goed zoekt, maar ik vermoed dat het je heel veel frustraties gaat opleveren omdat hij niet werkt op het moment dat je hem wel nodig hebt. 400 euro is gewoon een heel krap budget voor een Macbook, terwijl je er voor wat je zoekt prima een nieuwe Acer of Asus van kan kopen.
Aria_zz schreef:Ik ben ook aan het twijfelen voor een MacBook. Maar nog niet voor meteen. En net gelezen dat er nieuwe uitkomen, dus misschien drukt dat de prijs nog wat. Refurbished zie ik er een aantal goeie passeren, voor 500 a 700euro, wat ik er wel wil aan uitgeven. Is dat slim volgens jullie? Om een Refurbished te kopen.
Ik heb hem nodig voor tekstverwerking, powerpoints, excel, foto's (eventueel foto's aanpassen), internetten, een game of twee, films bekijken ... en overal mee naar toe kunnen nemen.
Emmaa_ schreef:Aria_zz schreef:Ik ben ook aan het twijfelen voor een MacBook. Maar nog niet voor meteen. En net gelezen dat er nieuwe uitkomen, dus misschien drukt dat de prijs nog wat. Refurbished zie ik er een aantal goeie passeren, voor 500 a 700euro, wat ik er wel wil aan uitgeven. Is dat slim volgens jullie? Om een Refurbished te kopen.
Ik heb hem nodig voor tekstverwerking, powerpoints, excel, foto's (eventueel foto's aanpassen), internetten, een game of twee, films bekijken ... en overal mee naar toe kunnen nemen.
Als je erop wilt gamen zou ik je aanraden om je budget iets op te hogen. Naar mijn ervaring is gamen op een MacBook eigenlijk alleen fijn als er minimaal 12gb werkgeheugen in zit. Ik heb nu 16 en als ik mijn graphics niet al te hoog zet trekt hij ze prima. Een refurbished van 700 is kantje boord, 500 zou ik persoonlijk niet doen.
En wbt kopen via marktplaats, dat zou ik dus niet doen. Met een refurbished model krijg je tenminste nog garantie en weet je zeker dat hij nog is nagekeken voor de verkoop. Dan heb je toch iets meer om op terug te vallen dan via marktplaats, vooral omdat bepaalde onderdelen wel gevoelig zijn voor slijtage.
xmichxrocky schreef:Emmaa_ schreef:Als je erop wilt gamen zou ik je aanraden om je budget iets op te hogen. Naar mijn ervaring is gamen op een MacBook eigenlijk alleen fijn als er minimaal 12gb werkgeheugen in zit. Ik heb nu 16 en als ik mijn graphics niet al te hoog zet trekt hij ze prima. Een refurbished van 700 is kantje boord, 500 zou ik persoonlijk niet doen.
En wbt kopen via marktplaats, dat zou ik dus niet doen. Met een refurbished model krijg je tenminste nog garantie en weet je zeker dat hij nog is nagekeken voor de verkoop. Dan heb je toch iets meer om op terug te vallen dan via marktplaats, vooral omdat bepaalde onderdelen wel gevoelig zijn voor slijtage.
Mijn MacBook air had 4gb en mijn pro nu 8gb... ging op beide perfect hoor!