april een baby. In dezelfde periode wordt het nieuwe huis opgeleverd en moet daarna nog worden afgebouwd. Ik wil onder geen beding overbruggen (en bevallen) in een vakantiehuis/woonunit/caravan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
butengeweun schreef:Gefeliciteerd, het is even 6 weken spannen de financiering maar daarna heb je ook de zekerheid.
Wij hebben het eerste bod binnen zonder voorbehouden maar wel overdracht voor 31 december dat wordt even denken en bellen met de verkopende partij van het huis wat wij gekocht hebben of het wel mogelijk zou zijn.
butengeweun schreef:Flying angel. Gefeliciteerd gelukkig geen lange speurtocht.
Marjolein je hebt ook een pb. Maar in het kort het is een belasting dingetje ivm vermogensbelastingen en nog wat andere dingen als ik mijn man en andere goed heb begrepen.
butengeweun schreef:Flying angel. Gefeliciteerd gelukkig geen lange speurtocht.
Marjolein je hebt ook een pb. Maar in het kort het is een belasting dingetje ivm vermogensbelastingen en nog wat andere dingen als ik mijn man en andere goed heb begrepen.
Citaat:Ja zo’n bedrag wil je op 1 januari niet op je rekening hebben.
kosseh schreef:Ik ben er ook weer! Tijdje was het rustig ivm niet echt passend aanbod.
Vrijdag een bezichtiging gehad en woensdag staat er nog eentje.
Die van vrijdag viel tegen, terwijl de foto's juist positief waren.
Was de eerste keer dat ik na een bezichtiging minder positief over een huis/appartement was.
Woensdag een bezichtiging op een ander appartement, waar ik erg positief over ben. Dat gebouw ken ik ook al van binnen en weet dat het iets is waar ik mezelf zie wonen.
Hierdoor al (bijna) zeker dat ik een bod wil uitbrengen, alleen hoe bepaald ik de hoogte daarvan.
Staat al bijna half jaar te koop, is 30.000 gezakt in die tijd. Probeer nu beetje te onderzoeken of ik nog kan onderbieden en wat een reëel bod zou zijn.
Jullie tips over artikelen die ik kan lezen enzo? Veel al gelezen, maar ben graag meer dan voorbereid
O en nog een andere vraag. Iemand ervaring met een hypotheek voor een andere looptijd dan 30 jaar? 20 bijvoorbeeld. Ik weet dat dit vroeger soweiso mogelijk was, voor nu kan ik er niet veel meer over vinden.
Charaz schreef:Leuk Suzanne! Jij bent al een hele tijd aan het rondkijken toch ?