Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Betalende laadpalen zijn idd duur. Vriend van me laadde vorige week voor 80 euro en ook iets van 700 km ofzo dan. Komt goedkoper uit om mijn dieseltje vol te tanken in verhouding van de km's.
Duhelo schreef:Betalende laadpalen zijn idd duur. Vriend van me laadde vorige week voor 80 euro en ook iets van 700 km ofzo dan. Komt goedkoper uit om mijn dieseltje vol te tanken in verhouding van de km's.
VanHuisUit schreef:Maar met een kleinere accu moet je weer meer laden...
Het zal qua energiekosten en qua ecologische belasting zeg maar vast beter zijn een electrische auto maar ik vind de kosten voor een particulier, want dat ben ik, nog echt veel te veel. De aanschafkosten dan. Ik sukkel nog maar ff door met m'n Peugeotje.
mysa schreef:Is het misschien een optie om zelf te leren prikken? Neem aan dat het onderhuids of in een spier moet?
purny schreef:mysa schreef:Is het misschien een optie om zelf te leren prikken? Neem aan dat het onderhuids of in een spier moet?
Er volgt nog een gesprek bij de DA. Ik ga dat ook zeker meenemen. Ik ga ook met mijn moeder samen naar het gesprek
Net de DA aan de telefoon gehad, zelf prikken is niet toegestaan.
Kosten 66 euro per injectie...