Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Duhelo schreef:Betalende laadpalen zijn idd duur. Vriend van me laadde vorige week voor 80 euro en ook iets van 700 km ofzo dan. Komt goedkoper uit om mijn dieseltje vol te tanken in verhouding van de km's.
Duhelo schreef:Betalende laadpalen zijn idd duur. Vriend van me laadde vorige week voor 80 euro en ook iets van 700 km ofzo dan. Komt goedkoper uit om mijn dieseltje vol te tanken in verhouding van de km's.
bagage wordt dan van punt tot punt voor je vervoerd. Ben heel benieuwd! Enige wat we niet in de hand hebben is uiteraard het weer... we hebben een georganiseerde week, de rest 'fietsen' we eromheen. Dan kunnen we eventueel als het echt baggerweer wordt nog met de auto een stuk meer richting zuiden gaan of naar waar het niet regent of zoiets.
VanHuisUit schreef:Maar met een kleinere accu moet je weer meer laden...
Het zal qua energiekosten en qua ecologische belasting zeg maar vast beter zijn een electrische auto maar ik vind de kosten voor een particulier, want dat ben ik, nog echt veel te veel. De aanschafkosten dan. Ik sukkel nog maar ff door met m'n Peugeotje.
mysa schreef:Is het misschien een optie om zelf te leren prikken? Neem aan dat het onderhuids of in een spier moet?

Ik koop ook bijna nooit zo'n dure kleding van de nieuwe collectie.
purny schreef:mysa schreef:Is het misschien een optie om zelf te leren prikken? Neem aan dat het onderhuids of in een spier moet?
Er volgt nog een gesprek bij de DA. Ik ga dat ook zeker meenemen. Ik ga ook met mijn moeder samen naar het gesprek
Net de DA aan de telefoon gehad, zelf prikken is niet toegestaan.
Kosten 66 euro per injectie...
Maarja fijn voor beide partijen zo, zij heeft een vrijwel nieuw zadel voor 800 minder en ik heb er toch een net bedrag voor terug denk ik zo.
Had het wel nodig om wat kleur toe te voegen en eens wat nettere blouses in de kast te hebben dan steeds een eeuwig T-shirt. Op mijn vorige job combineerde ik dat met een leuke blazer. Nu draag ik echter zo'n witte doktersjas en dan staat dat toch iets minder gekleed, vandaar dus de blouses/hemden.
Want ik heb het immers kunnen missen.