Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Earth schreef:Amethyst_ schreef:Mooi!! Ik heb de foto met cirkel op de muur opgeslagen, wat een leuk idee!
Succes met het schilderen ervan, dat is echt een uitdaging
Amethyst_ schreef:Wij hebben op dit moment lekker dikke stress wat betreft onze financiering. We hadden voor de taxatie samen met onze adviseur een berekening gemaakt. De taxatie moest dan op 155 uit komen voor een bouwdepot van 20. De taxatie is op 150 blijven steken, dus wij dachten dat daarmee ons bouwdepot op 15 zou komen. Maar die heeft adviseur op 20 laten staan, waardoor onze KK ineens veeeeel hoger zijn dan we hadden aangegeven te kunnen/willen inleggen. Maar de taxatie voor verbouwing is juist weer een stuk hoger dan ons bod, dus we snappen nu ook niet helemaal wat met dat 'overschot' gebeurd. En adviseur neemt niet op, dus gaat wel weer lekker. Dus stressssss
CCCCC schreef:Amethyst_ schreef:Wij hebben op dit moment lekker dikke stress wat betreft onze financiering. We hadden voor de taxatie samen met onze adviseur een berekening gemaakt. De taxatie moest dan op 155 uit komen voor een bouwdepot van 20. De taxatie is op 150 blijven steken, dus wij dachten dat daarmee ons bouwdepot op 15 zou komen. Maar die heeft adviseur op 20 laten staan, waardoor onze KK ineens veeeeel hoger zijn dan we hadden aangegeven te kunnen/willen inleggen. Maar de taxatie voor verbouwing is juist weer een stuk hoger dan ons bod, dus we snappen nu ook niet helemaal wat met dat 'overschot' gebeurd. En adviseur neemt niet op, dus gaat wel weer lekker. Dus stressssss
Ik ben er niet zo in thuis, maar waarom zijn de KK nu zo hoog/hoger? Wel rot zeg dat hij zijn telefoon ook niet opneemt.
Renske_W schreef:Hier word onze nieuwe woning vandaag getaxeerd.
Ben benieuwd wanneer we het rapport ontvangen en wat er uit komt.
Begin maart hebben we met de verkopers afgesproken om nog wat dingen te bespreken welke ze ter overname hebben.
Hopelijk willen ze er schappelijke prijzen voor hebben.
Earth schreef:Amethyst_ schreef:Mooi!! Ik heb de foto met cirkel op de muur opgeslagen, wat een leuk idee!
Succes met het schilderen ervan, dat is echt een uitdaging
Martine schreef:Nee, niet blijven huren! Hahaha.
Maar wat een gedoe
Ik belde net voor een bezichtiging (via Funda) en er waren al 50 aanmeldingen