Lidl heeft watermeloen zaadjes heb ze ook weer gezaaid hopelijk lukt het dit jaar wel vorige keer deden ze het super tot het weken lang ging regenen...
Roosje01
Geplaatst: 28-03-17 15:40
Zo eerste buit binnen! Cavalo nero ofzo Rode biet 2x Dille Thijm Radijs Rucola Paksoi Zonnebloem Kaaskruid Cherry tomaat 2x
SpeechLess
Geplaatst: 29-03-17 10:13
Ik heb de eerste buit ook al binnen en ik ben nog niet eens bij de ah geweest. Een man uit de buurt had net boodschappen gedaan en zag mij in mijn tuin en gaf zo 12 moestuintjes aan me. Ik ken hem verder helemaal niet ofzo. Super aardig Het waren ook nog eens 12 verschillende en gelukkig maar 1 bloem, daar heb ik namelijk echt al veel te veel zaadjes van liggen
Ik heb ook 10 blikjes tonijn ingeslagen ik heb nu Spinazie Cherrytomaat Phacelia x2 Juffertje in t groen Dille x2 Peterselie Goudsbloem En nog 2, weet niet meer welke.
Ik hoop echt de kaneelbasilicum nog te krijgen en wat meer goudsbloemen in te kunnen slaan.
Neverland
Geplaatst: 29-03-17 18:37
Ik heb er nu pas 1: goudsbloem. Had gehoopt op iets eetbaars.
Ik heb een paksoi gekregen net ... ga 'm maar gewoon proberen laten groeien in de vensterbank. Zie wel of dat wat gaat worden als die groter begint te worden
Ik meld me even, ik ga dit jaar een nieuwe poging doen met de moestuintjes vorig jaar begonnen de potjes van karton na een paar dagen te beschimmelen, toen verpot maar meer dan stengeltjes werd het niet. Ik sprak iemand anders die zei dat het bij hun juist wel heel goed gegaan was. Herkenbaar die schimmel en wat doe je ertegen?
Ik heb er 4 gekregen gisteren veel bloemen 2x juffertje in 't groen 1 goudsbloem en 1x cherry tomaatjes... Maar ik had nog wat van vorig jaar over 2x courgette, wortel, doperwten en de venkel die is een 2de leven begonnen nadat ik hem vergeten was uit de grond te trekken.
Vorig jaar had ik 20 water meloen zaadjes gepland zijn allemaal opgekomen en mooi in de bloemen met bezige bijtjes er in maar weer geen vruchten dus daar begin ik niet meer aan...
Ik had vorig jaar 4 meloentjes van 2 planten Wel een kleine soort(sugarbaby) Maar leuk voor een vrij plekje , vind de planten ook wel makkelijk om de bodem onder andere planten wat te bedekken