Abiola schreef:Een mooi wandkleed kleedt het leuk aan en doet veel voor je akoestiek.
Oh wauw, ik dacht dat alleen oude mensen en musea die hadden, maar er zijn echt mooie te vinden! Wat een goeie tip, dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:waar zoeken jullie voor inspiratie? ik zoek wel op pinterest maar ik kan het daar niet helemaal vinden. veel dezelfde zoekresultaten enzo. Ik heb bijvoorbeeld een hele mooie kleur blauw velvet bed waar ik inspiratie voor zoek voor de rest van de slaapkamer. maar als ik hiernaar zoek op pinterest krijg ik vooral veel donker blauwe slaapkamers; en dat wil ik nou net weer niet.
FennyPower schreef:Dank jullie wel!
Helaas mag ik geen muren eruit halen... Huurwoningen.
En een radiator kast. Komt de warmte er nog wel uit?
Malenka schreef:Het is niet opgeruimd en echt nog een huis in aanbouw. Maar voor een beeld van de antraciet kozijnen heb ik toch foto's gemaakt.
Als het buiten donker is vallen de kozijnen enorm weg (stel je voor dat ze wit zouden zijn...). Tussen de spanten zit 2,5e meter en de kozijnen zijn 3 meter hoog. [ Afbeelding ]
En met een zonnige dag zijn ze wel aanwezig maar gaat de aandacht juist heel makkelijk naar datgene dat ze omlijsten. Ons plafond blijft ook antraciet. Waarschijnlijk gaan we de houden dwarsbalken ook antraciet schilderen. Dit kozijn is in totaal geloof ik 3,5e meter.
[ Afbeelding ]
De wand gaan we afwerken met kraaldelen in donker terra en ossenbloed rood.
DubbelFun schreef:Of misschien een bezoekje aan een kringloopwinkel
Ik liep er laatst en was verrast door de hoeveelheid kunst/schilderijen die daar te vinden was.