Citaat:Faelyn die foto is misschien wel een goed plan hoor. Dan zie je iig om hoeveel zand het gaat. Je kan zandkuren geven tot je een ons weegt als het een grote hoeveelheid blijkt te zijn.
Inderdaad gewoon een bevestiging is handig. Het liefst zou ik haar compleet door de medische molen trekken en er van alles preventief bijhalen, maar ik moet natuurlijk ook een beetje rekening houden met het financiele plaatje.
Op zich doet ze het verder best goed hoor, het is niet zo dat ze echt ziek toont, alleen is ze dus schraal door omstandigheden op de vorige stal ( en de vraag is dus of dat het is of nog iets anders onderliggends), en kan je merken dat ze "iets te lief is", maar dat schrale in combinatie met 2 jaar stil staan kan je natuurlijk ook geen topconditie verwachten. Ze is verder levendig, stapt lekker door, is alert en eet als een beer. Is op de wei ook heel lief en heerlijk sociaal, zie haar regelmatig nog wel even lekker een stukje rennen bijvoorbeeld en veel contact zoeken bij de andere paarden, (de andere paarden vinden haar ook heel leuk haha) we hebben sowieso wel een hele leuke kleine kudde. geen directe spoed dus, daarvoor heb ik wel altijd een reserve spaarpot, maar je wil natuurlijk ook hierbij wel gewoon het beste voor je paard met dat ze zo snel mogelijk opknapt en weer mooi in conditie komt. Laat ik er trouwens wel bijzeggen dat dat ook de wens is van mn stalgenoten/staleigenaar enzo natuurlijk hoor, alleen we delen gewoon niet overal de zelfde visie over. En ik ben tot op bepaalde hoogte natuurlijk wel afhankelijk van andere.
Ik heb misschien mijn zadel verkocht, heb echt lang getwijfeld of ik hem wel te koop moest zetten want het is zo'n mooi en fijn zadel, en echt in complete nieuwstaat want mn paard moest kort na aanschaf verhuisd worden waardoor we dus stopte met rijden en daarna de problemen ontstonden. Maar volgens mij wel een heel leuk persoon die hem over wil kopen, en het heeft voor mij natuurlijk ook geen nut om er alleen maar naar te kijken in de woonkamer haha. Kan ik daarmee mooi weer een leuk bedrag in het dierenarts spaarpotje stoppen, en wie weet als we ooit weer beetje normaal kunnen rijden, met de ander helft een fijn betaalbaar allround zadeltje voor in het bos laten aanmeten oid.