Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xx schreef:Ik heb dus uit belangstelling in een PB om foto's gevraagd van het huis van Bello2005 maar ik krijg die niet te zien. Wel eerst een verhaal wat ik moet lezen en als ik dan nog geinteresseerd ben dan pas wil ze foto's laten zien. Nou ben ik zelf niet op zoek maar een vriendin van mij wel maar op deze manier schiet het niet op natuurlijk. Als je je huis wilt verkopen dan horen daar toch ook gewoon foto's bij. Ik haak dus bij deze al af want blijkbaar is er iets geks met het huis dat de foto's zo geheim blijven.
Charlotte446 schreef:Wij kregen het verslag anderhalve week na de taxatie.
Dat was lekker snel Caaro![]()
Oke, komt die: https://www.funda.nl/koop/boskoop/huis- ... einde-259/
Caaroo schreef:Ik duim voor jullie Amethyst_ ! Zal vast goedkomen met die taxatie
Wij hebben 14% overboden op de tussenwoning die we nu gaan kopenen de overige biedingen zaten niet veel lager dan wij.
Helaas heeft de notaris het blijkbaar zo druk dat de overdracht pas de week na de afgesproken datum kan plaatsvinden, klein verschil maar wel heel irritant als je er zo naar uitkijkt. Gelukkig hadden we nog geen nieuwe vloer besteld
Tiggs schreef:Caaroo schreef:Ik duim voor jullie Amethyst_ ! Zal vast goedkomen met die taxatie
Wij hebben 14% overboden op de tussenwoning die we nu gaan kopenen de overige biedingen zaten niet veel lager dan wij.
Helaas heeft de notaris het blijkbaar zo druk dat de overdracht pas de week na de afgesproken datum kan plaatsvinden, klein verschil maar wel heel irritant als je er zo naar uitkijkt. Gelukkig hadden we nog geen nieuwe vloer besteld
Daar heb ik nog nooit van gehoord (ik kom uit het notariaat en dat was echt not done bij ons...), is het probleem niet dat de bank de hypotheekstukken niet kan aanleveren?