Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DaraBariton schreef:Ik probeer hier al een tijdje zelfrijzend bakmeel te kopen maar dat is nog niet gelukt..
Ook Zag ik dat de eieren steeds op zijn maar ik vraag me af waarom dan want zoiets kan je toch niet heeel lang bewaren?![]()
Afgelopen zondag gelukkig een pak wc papier kunnen krijgen..
JudithO schreef:Ik ging vandaag in Duitsland tanken. Dat is niet helemaal boodschappen, maar wauw wat een prijzen. 1,25 per liter benzine
In de supermarkt daar helemaal geen gehamster. Heel gemoedelijke sfeer en alles ruim op voorraad. Ik heb dus nog wat fruit meegenomen want dat is hier bijna niet meer te krijgen...
PSvanLot schreef:JudithO schreef:Ik ging vandaag in Duitsland tanken. Dat is niet helemaal boodschappen, maar wauw wat een prijzen. 1,25 per liter benzine
In de supermarkt daar helemaal geen gehamster. Heel gemoedelijke sfeer en alles ruim op voorraad. Ik heb dus nog wat fruit meegenomen want dat is hier bijna niet meer te krijgen...
Dat heeft niet alleen met het virus te maken maar ook door de onenigheid in olieland
JudithO schreef:Ik ging vandaag in Duitsland tanken. Dat is niet helemaal boodschappen, maar wauw wat een prijzen. 1,25 per liter benzine
Banyu schreef:JudithO schreef:Ik ging vandaag in Duitsland tanken. Dat is niet helemaal boodschappen, maar wauw wat een prijzen. 1,25 per liter benzine
Bem naar Belgiegegaan 1.09
Tank daar overigens altijd.
c_alsemgeest schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb wel lichtelijk gehamsterd, maar dan hebben we het over een paar pakjes vlees, wat potjes/diepvries groenten, een paar pakjes broodbeleg, een fles wasmiddel, een pak toiletpapier, een pak keukenrollen, een brood enzo.
Oh en ruim 20kg hondenvoer.
Geen grote hoeveelheden dus, ik ben immers ook alleen, wel genoeg om een week of 2 door te komen.
En wil een voorraad voor ong een maand gaan opbouwen, altijd handig voor als de boel volledig in lockdown gaat of als ik eens ziek ben of krap zit ofzo.
Maar waarom? Ik ben echt op recht geïnteresseerd waarom je dit zou doen.
Restaurants nemen nu niet af... en NL als een van de grootste producenten van vers groente en fruit kan het steeds moeilijker kwijt in het buitenland.
We hebben binnenkort een giga overschot aan groente en fruit... waarom zou je nu gaan hamsteren terwijl je het niet nodig hebt?
Jij denkt dat het niet zo veel is... maar als iedereen 2 potjes extra mee neemt is dat al meer dan waar een normale supermarkt op berekend is.
Wat dus inhoudt dat die hardwerkende verpleegkundige of het oude vrouwtje wat zeer slecht ter been is en daarom maar 1x per week boodschappen doet en daarom wel blik haalt... er naast grijpt.
PSvanLot schreef:Mensen moeten echt stoppen met deze onzin.
Ouderen, mensen in de zorg en anderen die pas in de avond boodschappen kunnen doen pakken mis omdat er simpele zielen zijn die zoveel kopen dat ze een eigen supermarkt kunnen beginnen...
Als ik kassière zou zijn dan zou ik klanten er op aanspreken.