Wb je expedits, is het geen idee om ze te combineren? Dus je grote kast hoger te maken, door de kleine er gekanteld op/onder te plaatsen? Of breder door hem ernaast te zetten natuurlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Wat een leuke foto's komen er weer voorbij.
Ik ben gisteren eens op struin geweest voor ideeen voor de slaapkamer. Vanaf volgende week komt de schilder en dan krijgen we boven dubbelglas e.d. Ik denk dat er dan luxaflex voor het raam komt en dat het rolgordijn weggaat.
Ik ben op marktplaats al druk aan het bieden op een bedombouw, ouderwets uiteraard, zodat ik deze kan verven.
Alleen nu ben ik al een paar dagen opzoek naar een Nederlandse mevrouw die leuke spreuken heeft. Haar stijl is met een geschreven lettertype en soms een klein tekeningetje, hartje of sterretje er bij. Ik kan er maar niet opkomen en heb me echt suf gegoogledEcht vreselijk frustrerend. Ik wilde van één van haar teksten namelijk een muurschildering maken.
Kikka schreef:Bedoel je Sukha, misschien? https://www.google.nl/search?q=suska&es ... a&tbm=isch
Noor schreef:Hoi! Ik heb een vraag en ik denk dat ik in dit topic wel goed zit
Bij het tv-programma 'Help mijn man is klusser' heb ik een aantal keer gezien dat mensen een witte, staande schemerlamp met soort van veertjes kregen.
Weet iemand toevallig van welk merk deze lamp is? Of waar die te koop is?