Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HelmerG schreef:Wat betreft de prijsverhogingen van de basic producten. Met regelmaat gaan ook de prijzen flink omhoog van de ingrediënten, wat dan weer uit in prijsverhoging van het eindproduct wat in de winkel komt te liggen. Tuurlijk de supermarkten pakken er genoeg op, maar als de grondstoffen omhoog gaan, volgt de rest ook standaard. Da's in ieder geval de voornaamste reden. Er zijn ook wekelijks prijswijzingen waarbij de prijzen weer lager gaan, niet alleen verhogingen. Maar leuk is anders als ze ook de basic producten vaker gaan verhogen. Maar het is het streven van appie om met de basic producten, producten aan te kunnen bieden wat in verhouding staan wat betreft kwaliteit/prijs. Prijsverhogingen zullen jammer genoeg ook altijd blijven
idinn schreef:Morgen is hier in dorp als goed is markt. Ga daar eens kijken hoe de prijzen zijn en of het wat voorstelt. Iets zegt mij dat de prijzen niet heel laag zijn. De wasserette is €8 per was namelijk. In Antwerpen is dat €4 overal. Ik heb een te sjiek gehucht gekozen om te wonen haha. Hoop dat de markt minder extreem is.
opisop_shop schreef:als ik geen korting krijg omdat ik geen bonuskaart heb dan wachten ze maar tot ik een nieuwe heb gehaald bij de servicebalie hoor, ga niet euro's meer betalen daarom. Nou doe ik geen boodschappen bij de AH normaliter, maar toch.
Zag grote aanplakbiljetten van de jumbo wat betreft de laagste prijsgarantie "geldt ook op groente en fruit". Zullen ze dan daarmee goedkoper zijn dan de Lidl of zit daar weer wat achter wat betreft merk enzo? Los fruit is los fruit toch, ik snap dat je geen B-merk banaan met een Chiquita kunt vergelijken, maar bijvoorbeeld sperziebonen? Hoe moet ik dat voor me zien? Zijn bij Jumbo bv los en Lidl verpakt.