[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:42

Moet iets zoeken in de trant van Playtube, iMusic ofzo. Ik heb nu iMusic en daarmee kun je de youtube filmpjes cachen en dus offline beluisteren. Daarnaast ook gewoon de telefoon vergrendelen zonder dat de muziek stopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:20

Ik kan nog steeds gewoon op play drukken bij YouTube filmpjes als ik mijn telefoon vergrendel en hem daarna weer aan wil zetten? Heb je het in het lockscreen ook al eens geprobeerd?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:53

Emmaa_ schreef:
Ik kan nog steeds gewoon op play drukken bij YouTube filmpjes als ik mijn telefoon vergrendel en hem daarna weer aan wil zetten? Heb je het in het lockscreen ook al eens geprobeerd?

Ja allemaal al. Heel vreemd. Het is ook echt pas na m'n update.

Imusic heb ik eigenlijk nog nooit bekeken,maar dat ga ik zeker eens doen! Dank je PeerAppel :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:20

Oh.... er staan vele soorten imusic zie ik. Welke moet ik hebben? :o

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:29

Een van jullie die weet hoe ik dit moet oplossen? Sinds vandaag mijn iPhone 7 maar mijn MacBook pakt hem dus niet... hij geeft aan dat er geen geldige reactie is..

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:02

Gewoon een beetje proberen! Ik heb nu een met een rood/roze logo en die doet het.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:33

PeerAppel schreef:
Gewoon een beetje proberen! Ik heb nu een met een rood/roze logo en die doet het.

Okeeee ik heb er 1!
En hoe kan ik dan zorgen dat ik hem offline ook kan luisteren? :o?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:41

Vaak is het gewoon het liedje afluisteren tot er 'cached' achter staat.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:40

Hij deed het automatisch idd!
Wat een uitkomst! :D (al zes jaar iPhone gebruiker _O- erg toch?)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:51

Ik wilde via Zoek mijn Iphone de locatie van een iphone traceren. We weten niet zeker of die aanstaat op die telefoon.

Als ik mijn eigen Apple ID invoer in de "zoek mijn iphone" app, dan krijg ik mijn locatie. Als ik die andere ID invul, zeggen ze dat het wachtwoord of de ID niet klopt, terwijl ik zeker weet dat het goed is.

(Via icloud.com lukt het me ook niet. Ik kan dan wel inloggen, maar zie dan nergens "zoek mijn iphone". Betekend dat dat het is uitgeschakeld? Denk het wel, omdat het apparaat waarvan ik zeker weet dat het is ingeschakeld wel via internet te vinden is.)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:24

Hm, mijn Iphone vond gisteren ineens dat ik mijn cijfercode moest veranderen..
Vind een Iphone dat inderdaad zelf? Ik heb het met mn andere telefoons nooit gehad..

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:36

Cer schreef:
Hm, mijn Iphone vond gisteren ineens dat ik mijn cijfercode moest veranderen..
Vind een Iphone dat inderdaad zelf? Ik heb het met mn andere telefoons nooit gehad..

Ja dat vroeg mijn oude 5C ook met regelmaat.. heb gewoon steeds dezelfde code als nieuw ingevoerd :P

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:24

Weet iemand waarom mijn MacBook deze meldingen ineens geeft? Een stuk of 7 bij het opstarten, van verschillende programma's.
Ik krijg het alleen weg door het wachtwoord in te vullen en bij de volgende keer opstarten zijn de meldingen er dan weer.

http://img.photobucket.com/albums/v506/ ... CFB3B3.jpg

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:08

Weet iemand wat ik moet doen?

Mijn iPhone 6s blijft hangen op het Apple logo.
Ik heb sinds april een 6s, en die heb ik in juli kapot laten vallen. Het scherm was helemaal gebarsten, dus ik ben naar The Phone House gegaan waar ik hem ook verzekerd heb, en ze hebben hem laten maken. Hij kwam terug en toen gaapte linksboven het scherm en het scherm reageerde niet goed.

Ik weer terug, kreeg ik een gloednieuwe na twee weken omdat hij niet meer te maken viel. Dit is een maand geleden.

Eergisteren sloot hij allemaal apps af uit zichzelf en deed af en toe heel raar, dus ik dacht: Ik reset hem even. Dat heb ik gedaan en toen begon de ellende. Hij startte niet meer op en bleef hangen op het Apple logo met opstarten. Dit wel twee uur lang, al 4 x gereset en noem maar op. Ik opzoeken wat ik moet doen, en ik moet hem herstellen via iTunes. Zo gezegd zo gedaan, ik herstellen, maar hij geeft telkens foutmeldingen op iTunes (foutmelding 4005/5004 een van die twee), en ik kom er nog steeds niet in.. Iemand ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:51

Kan iemand even meedenken?

Ik heb mijn iPhone 6 nu iets langer dan een jaar, bij mijn abonnement gekocht. Nou is hij sinds de update echt een drama qua batterij. Ik heb er vandaag 2 uur mee in het OV gezeten en toen was hij compleet leeg, terwijl ik niks anders heb gedaan dan muziek luisteren en af en toe een beetje door Twitter scrollen. Ben dat echt behoorlijk zat en als er dus niet op korte termijn een software update komt die de batterij drastisch verbetert ben ik er snel klaar mee.

Veel kennissen van mij hebben de 6s Plus en die vind ik eigenlijk echt fantastisch. Wil misschien kijken of ik die tweedehands op de kop kan tikken zodat ik met dat toestel kan overbruggen tot ik volgend jaar de iPhone 8 bij de verlenging van mijn abonnement kan doen.

Doen, niet doen? Ik ben vooral fan van de batterijduur van de 6s Plus en ik vind de grootte ook echt fantastisch :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:55

Ik zou gewoon een nieuwe batterij in je telefoon laten zetten := iPhone 6s plus kost denk ik nogal wat, tweedehands is best gevaarlijk omdat er misschien wel wat mis mee kan zijn.. Tenzij je 'm in een officiële refurbished webstore zoals leapp ofzo koopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:57

sureido schreef:
Ik zou gewoon een nieuwe batterij in je telefoon laten zetten := iPhone 6s plus kost denk ik nogal wat, tweedehands is best gevaarlijk omdat er misschien wel wat mis mee kan zijn.. Tenzij je 'm in een officiële refurbished webstore zoals leapp ofzo koopt!

Maar dat is het probleem, voor de update deed mijn batterij het prima. Het ligt dus echt aan de software. Ik ga er geen nieuwe batterij in laten zetten als ik het risico loop dat hij daarna net zo slecht is (vooral aangezien er ontzettend veel klachten over de batterijduur van de 6 zijn sinds de update uitgerold is).

Het is ook een beetje een luxe dingetje hoor, ik kan slecht twee volledige jaren met een telefoon doen en koop vrij regelmatig tussendoor een nieuwe.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:00

Sinds de update reageert de 6 toch ook heel erg op de home button? Als je het geld hebt; Wat houdt je tegen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:01

Mijn home button reageert juist heel erg slecht.. Moet vaak vijf keer opnieuw mijn scherm zwart laten worden/ontgrendelen/drukken voordat hij een keer reageert. Heb hem al een paar keer bijna door de kamer gesmeten omdat ik het zo zat was.

Het geld heb ik niet zo liggen hoor, ben ook maar een arme student :)) Maar met twee maandjes sparen moet dat toch wel lukken.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:02

Het is denk ik de bedoeling dat je een iPhone 7 gaat kopen vind Apple, denk je niet? Hahah. Mijn 6s is drama op het moment kreeg net te horen dat het moederbord waarschijnlijk kapot is dus kan hem ALWEER inleveren.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:05

Ik zou de iPhone 6S plus kopen. Maar ik kan me dan ook echt kapot ergeren aan een slechte batterij en ik ben wel van de gadgets eigenlijk :))

Edit: Ik weet niet of je het al kent maar je kan ook eens bij www.studentenkorting.nl kijken :) Er staan als het goed is ook Refurbished iPhones op. Je moet het wel echt in de gaten houden, maar er staan best voordelige dingen op soms!
Laatst bijgewerkt door MarJon op 14-10-16 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:09

MarJon schreef:
Ik zou de iPhone 6S plus kopen. Maar ik kan me dan ook echt kapot ergeren aan een slechte batterij en ik ben wel van de gadgets eigenlijk :))

Ja, same. Ik vind het niet erg om er geld aan uit te geven als dat ervoor zorgt dat ik minimaal een jaar mijn telefoon maar eens in de twee dagen op hoef te laden. Word er helemaal tureluur van dat ik nu telkens mijn laptop mee moet zeulen om hem aan op te laden of overal moet vragen of ik mijn telefoon alsjeblieft even in de lader mag leggen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:18

Heb je geen oude backup op je computer/icloud staan? Dan zet je hem gewoon terug naar de oude IOS :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:26

Zijn er trouwens nog meer mensen aan het azen op de Apple Watch 2? Ik wil hem aanschaffen komende maand, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke. En of ik de gewone 2 wil, of de Apple Watch in samenwerking met Nike. En het belangrijkste natuurlijk; welke kleur?? :') Ik ben niet zo goed in keuzes maken, geloof ik. :))

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:30

Oh ik heb al zo vaak bij die rose gold sportwatch gestaan, ik vind em zo gaaf, maar ik heb t geld er niet voor helaas -O-