Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Domi_94 schreef:Ik vind dit formaat perfect, hij ligt lekker in mijn hand (ik heb ook niet zulke grote handen). Mijn vriend heeft de gewone Z5, maar die vond ik nogal groot. De compact is voor mij groot genoeg om o.a. filmpjes en documenten te bekijken. Kan je niet naar een winkel gaan en kijken wat je fijner vindt?
_Zsazsa_ schreef:Ik kom even binnenvallen, heb niet alle pagina's doorgelezen. Ik heb een KPN abbo van 60,- p.m die loopt bijna af gelukkig! ik gebruik namelijk maar max 180 belminuten per maand 0 SMS, en max 1500 mb. Terwijl ik betaal voor 500 belminuten, 10gb en onbeperkt SMS. Maar je mag je abbo niet bijstellen van hun
Nu heb ik nog een nieuwe iPhone 6S liggen en wil ik dus een los abbo, met 200 belminuten en 1500 gb. Iets minder mag ook. Is hollands nieuwe iets, of belsimpel? Ik ken dat namelijk allemaal niet. Is dat betrouwbaar en echt zo goedkoop?
Zinzi_jewel schreef:Val ook even binnen !
Kreeg al bericht van KPN mag al verlengen . Heb als test een jaar abbonement genomen en zelf IPhone 6 gekocht afgelopen zomer . Verlengen met of zonder telefoon maakt niet heel veel verschil in prijs !
Maar zag op internet dat er een release komt van IPhone 7 waarschijnlijk in september dit jaar . Abbo loopt pas af in augustus .
Heeft iemand al meer gelezen over de 7 .
Zou ik daarop wachten ?