Jéétje zeg 12x bieden en 12x niet... wat een ellende. Voel met je mee hoor, maar heb de oplossing ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Ik lees al een tijd mee in dit topic want ik was ook op huizenjacht. Was, want ik heb vandaag het koopcontract getekend van mijn nieuwe appartement!Nu nog een hypotheek en aftellen tot de overdracht. Ik vind het superspannend allemaal.
Overigens heb ik ook wel behoorlijk moeten overbieden, ondanks dat er nog best wel wat aan moet gebeuren. Groot appartement, populaire buurt. Ben blij dat het dit keer wel is gelukt!
Eskimo schreef:Hi iedereen,
Even een vraagje. Wij willen wellicht verhuizen naar een wat groter plekje. We wonen in een mooi dorp in de Utrechtse Heuvelrug, en zoeken ook in diezelfde omgeving. Nu hebben wij een mooi huis bezichtigd, van binnen compleet gerenoveerd, maar de bovenverdieping vrij klein. Is het nog steeds zo'n gekte met overbieden in deze regio? Het huis is instapklaar, dus dat is natuurlijk populair, maar persoonlijk vind ik het aardig aan de prijs voor een huis wat vrij klein is.
Wij hebben een makelaar voor ons huis laten langskomen (ook een instapklaar huis met o.a. compleet gerenoveerde badkamer), maar zij gaf aan dat je niet meer van overbieden kan uitgaan. De kans zit erin, maar je moet er niet vanuit gaan. Ik heb werkelijk nu geen idee wat we eventueel zouden moeten bieden voor het huis dat we hebben bezichtigd. Ik denk dat we niet worden serieus genomen als we onder de vp bieden... Maar erboven vind ik ook lastig. Desbetreffende makelaar gaf al aan dat ze 2 biedingen had ontvangen en het wellicht bieding op inschrijven wordt, dus ik acht de kansen sowieso klein.