Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Lekker verhuis service!
En wij lopen inderdaad de helft van de overdracht belasting mis doordat mijn vriend volgende week 36 wordt haha en het is maar de vraag hoelang die regeling blijft?
Mama3 schreef:Wat betaal je tegenwoordig zo'n beetje voor een aankoopmakelaar?
Ik heb het idee dat je tegenwoordig zonder niet eens kunt komen kijken. Hier in de omgeving staat overal in de adv. Neem je aankoopmakelaar mee.
Brainless schreef:Er zijn steeds meer verkopers die 1 of 2 kijkdagen inplannen en daarna gelijk een bod verwachten.
Wij zouden bij een huis gaan kijken (was 2de kijkdag) en kregen 's morgens te horen dat de verkopers al een bod van de dag ervoor hadden geaccepteerd.
Sem_ schreef:Aankoopmakelaars kunnen over het algemeen wel nog even tussendoor bezichtigen ookal zijn de bezichtigingen vol voor de potentiële kopers heb ik begrepen.
Die van ons ging niet meteen bij alles mee kijken omdat het veel tijd zou kosten + veel bezichtigingen lopen toch uit op niks omdat het huis toch niet bevalt/aanspreekt. Maar wellicht verschilt dat inderdaad per regio hoe snel je een bod uit moet brengen. Wij hadden een week.
Ik denk dat een aankoopmakelaar bijna altijd slim is, dat blijkt ook uit wat ik heb gezien/gehoord in mijn omgeving.