Ik heb geen idee. vond dit filmpje via ah.nl en dan een reactie van een medewerker op een vraag. Hoop geen bloemen heb daar geen plek voor
Michelleex schreef:Ik hoop geen bloemen, dan haak ik af.Hier hetzelfde... Bloemen heb ik helemaal niks mee.
Ik begrijp dat het zowel planten/bloemen als moestuintjes zijn: http://www.omroepwest.nl/nieuws/3380435 ... estuintjes
Hmm ziet er wel vrolijk uit.Ga gewoon random zaaien en dan zie ik wel wat er van de bloemen terecht komt.
Volgende week !! , nieuwe aanbiedingen staan online maar kan mobiel niet zien waar je extra krijgen kan
Groenten: Radijs, Wortel, Spinazie, Rode Biet, Komkommer, Cherry tomaat, Paksoi, Cavolo Nero, Peultje, Rucola. Kruiden: Kaneelbasilicum, tuinkers, Dille, peterselie en tijm. Bloemen: Zonnebloem, Goudsbloem, Groot kaasjeskruid, Phacelia, Juffertje in het groen.Ik heb heimwee naar de aardbei en broccoli , ben benieuwd ik heb oren naar de bloemen oa
Ik wil graag de kaneelbasilicum, peultjes, paksoi en cavolo nero. Rest heb ik nog genoeg van liggen bloemen hoeft van mij niet heb genoeg zakjes liggen van de lidl met een jarig spul.