Georgette schreef:Ik kom er net achter dat ik een klein pak maat 1 heb gekocht, je hebt ze blijkbaar ook groter. Vandaar de andere prijs ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:bij de ah 2e gratis op diverse wasmiddelen
Wij willen toch nog gaan bezuinigen op de boodschappen, nu kopen we niet heel erg veel onzindingen maar we zitten toch vaak rond de 65euro pw en ik wil graag meer richting de 50gaan om zo wat te bezuinigen op de uitgaven, die we de laatste tijd nogal veel hebben gehad
We kopen bij de Lidl maar wat is nou het handigst, waardoor kun je nog meer besparen?
Wij dachten zelf aan misschien wat andere gerechten. We eten wekelijks vaak 2gerechten met crème fraîche en kaas bijvoorbeeld, daardoor zijn we daar alleen al zo'n 2,50 per week aan kwijt en dat is alleen maar een extraatje in de maaltijd.
Wat we vaak kopen/eten (2 volwassene en 1 mee-etend kind);
Groente: wortels, paprika, ui, champignons, komkommer en ijsbergsla zijn onze standaard groenten, daarbij vaak 2 dingen die in de aanbieding zijn
Vlees: 3 a 4 bakjes vleesvervanger per week, afhankelijk van gerechten
Fruit: appels, bananen etc. gewoon standaardfruit met af en toe een avocado of aardbeien
Brood: 2 broden van de Jumbo, totaal 4 euro
Beleg: pindakaas, hagelslag, kaas, vega paté
Drinken: thee van de bioloog voor mijn man en spaflesjes van de Lidl voor mij, roosvicee en rijstemelkmelk voor dochter.
Verder voor ongeveer 5 euro aan lekkers denk ik.
We eten vaak dingen als pasta, nasi, agv, wraps.
we willen ook 1 brood vervangen voor een goedkoop brood voor de tosti's.
Iemand verder nog tips?
ChantalSmook schreef:Annemiek, gewoon even bij de kassa vragen of ze voor jou een bonuskaart hebben. Ze hebben vaak een standaard nummer wat ze gebruiken. En bij de balie kun je er zo weer gratis een krijgen. Ik ben hem ook wel eens kwijt of laat hem ergens slingeren
Sonja_vR schreef:en kijk bij het merken vergelijk naar de liter/kilo prijs , zo is een huismerk echt niet altijd goedkoper dna het a merk
Sonja_vR schreef:en kijk bij het merken vergelijk naar de liter/kilo prijs , zo is een huismerk echt niet altijd goedkoper dna het a merk