Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macchiato schreef:eilleen333 schreef:Sinds de update naar ios10 gaat mijn batterij van de 6s knettersnel leeg. Ook valt hij wel eens uit met bijvoorbeeld nog 25% batterij op de teller.
Meer mensen met deze ervaring, of is het tijd om de garantie aan te spreken?
Ik had die problemen ook al toen ik een iOS 9 versie op m'n telefoon had. Ben naar Apple in Amsterdam gegaan. Bleek bij mij een fout in het moederbord te zijn. Heb vervolgens een nieuwe telefoon gekregen.
Wat je eerst kan proberen is een complete reset van je toestel. Doet je telefoon het daarna nog steeds dan even aan de bel trekken bij Apple.
Bij mij was het vooral raar omdat de telefoon de ene keer wel tot 1% door kon gaan de de andere keer al bij 35% er mee stopte.
eilleen333 schreef:Emmaa_ schreef:Nee, die van mij moet ook echt drie keer per dag aan de life support sinds ik hem door de update heb gegooid. Echt drama..
Heb je Dat uitvallen ook?
Dan staat ie op 20% ofzo, en ineens zwart scherm en icoontje dat de batterij leeg is. Als ik m aan de lader leg staat ie gewoon direct weer op 20%...
Heb altijd wel een powerbank op zak, maar t is toch irritant
Dorus schreef:Macchiato schreef:Ik had die problemen ook al toen ik een iOS 9 versie op m'n telefoon had. Ben naar Apple in Amsterdam gegaan. Bleek bij mij een fout in het moederbord te zijn. Heb vervolgens een nieuwe telefoon gekregen.
Wat je eerst kan proberen is een complete reset van je toestel. Doet je telefoon het daarna nog steeds dan even aan de bel trekken bij Apple.
Bij mij was het vooral raar omdat de telefoon de ene keer wel tot 1% door kon gaan de de andere keer al bij 35% er mee stopte.
Klinkt als die van mij. Een 6 van circa een jaar oud.
Complete reset is terug naar fabrieksinstellingen? Dat ben ik wel aan het overwegen, wil alleen (nog) niet naar iOS 10.
hafjelinger schreef:Ja superfijnIk heb ook een TimeCapsule. hij maakt elke keer als hij aan de oplader hangt (elke 2 dagen) een back up. Bovendien gebruik ik hem ook als WiFi-versterker. Heel fijn vind ik het, zeker omdat ik laatst per ongeluk heel mijn map van school had verwijderd en binnen 2 minuten alles weer terug was