Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadinetjuhh schreef:Helaas zijn de prijzen idd heel erg hoog voor bijna alles in het dagelijkse leven. Wij hebben thuis een airco die ook kan verwarmen, deze gebruiken we alleen zodat het vocht weg word gehaald omdat als je de CV uitlaat er natuurlijk geen droge lucht in huis komt. Dat is feest voor schimmel
. Ook hebben we de woonkamer afgeschermd met een groot gordijn en hebben we in die kamer een elektrisch kacheltje. Werkt voor ons ideaal, binnen een kwartier is de woonkamer zo 20 graden alleen de rest van het huis dan natuurlijk niet. Kaarsen werken ook erg goed hebben we gemerkt. We hebben altijd een gezellige sfeer thuis met kaarsjes en die geven nog verrassend veel warmte af zijn wij achter gekomen
wouterpaard schreef:Er is een rechtszaak aangespannen tegen Vattenfall ben benieuwd wat hier uit gaat komen
https://dvhn.nl/economie/Friese-jurist- ... 69983.html
Sanet schreef:Ook weer bijzonder, Vattenfall heeft nu toch weer ons oude maand bedrag afgeschreven, terwijl mijn termijnbedrag staat op €0. Maar blijkbaar betaal je je “voorschot” aan het eind van de maand, dus dit was nog de betaling van februari…
Edit: even terug gezocht, ze hebben op 9 februari het bedrag naar €0 gezet. Dus naja..
pmarena schreef:Ja dat maandbedrag hadden ze echt veels te hoog gezet. De hele tijd ene gevecht, ik zette het lager en een paar weken later was het dan weer omhoog geplopt![]()
Ik had zelf al berekend dat we tussen de 3000 en 3500 terug moesten krijgen dus het zal wel kloppen zoIs dan een mooi beginnetje voor de extra zonnepanelen
pmarena schreef:Ik heb steeds wanneer dat kon het bedrag zo laag mogelijk gezet, maar ze zetten het gewoon weer terug.... wij hebben een domme meter. En onze begin van het jaar meerdere keren doorgegeven meterstanden (met foto's...) werden niet geloofd, dus ze rekenden vanaf hun eigen domme schatting
Oh sjips ook dat nog, kan het lang duren ja na het bericht, voordat je het daadwerkelijk gestort krijgt....?