Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Achterom schreef:Amethyst_ schreef:Wat is calcasa?
Bedoelt ze ze misschien casco?
Mama3 schreef:Wij wonen in een klein stadje vlakbij Utrecht. Deze week had ik een gesprek met mijn oudste van 17 over de woekerprijzen van de huizen tegenwoordig. Hij is bang dat hij nooit hier in de buurt kan gaan wonen.
Ik ben daar ook wel ongerust op, hoe doen alleenstaanden of starters dit tegenwoordig. Je bent bijna genoodzaakt om buiten de randstad te gaan wonen.
Mama3 schreef:Wij wonen in een klein stadje vlakbij Utrecht. Deze week had ik een gesprek met mijn oudste van 17 over de woekerprijzen van de huizen tegenwoordig. Hij is bang dat hij nooit hier in de buurt kan gaan wonen.
Ik ben daar ook wel ongerust op, hoe doen alleenstaanden of starters dit tegenwoordig. Je bent bijna genoodzaakt om buiten de randstad te gaan wonen.
Mama3 schreef:Ik ben daar ook wel ongerust op, hoe doen alleenstaanden of starters dit tegenwoordig. Je bent bijna genoodzaakt om buiten de randstad te gaan wonen.
IMANDRA schreef:Kosten koper is onlangs veranderd he! Als je een starter bent (en aan wat voorwaarden voldoet) dan hoef je geen overdrachtsbelasting meer te betalen. Kan zo de helft schelen aan kosten koper.
https://financialfocus.abnamro.nl/actue ... ningmarkt/
Scheelt toch weer iets
Martine schreef:Wat een bedragen zeg. Mijn zusje woont in Amsterdam dus krijg wel het één en ander mee.
Daar kom je als alleen gaande al nergens meer tussen.
Heb net de fotograaf gehad voor mijn appartement. Ben heel benieuwd.
Alle lijsten en documenten aangeleverd richting de makelaar.