Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik weet niet of iemand in de buurt van Nieuwegein woont, maar de Dirk in Nieuwegein heeft deze week een extra aanbieding, 30 pakjes Wicky voor 3 euro. Heb 90 pakjes in 5 smaken voor 9 euro. Mijn zoontje neemt altijd een pakje drinken mee naar school, voorlopig dus Wicky
opisop_shop schreef:kan erg snel gaan hoor, Dagmar was in 3 weken zindelijk!
Begon met proberen te laten plassen na het slapen, had een potje in de kamer gezet en na het slapen daar op gezet met een flesje drinken. Toen ze eenmaal een keer "op commando" had geplast ging het snel. Daarna paar keer per dag gedaan en met het mooie weer gewoon lekker in dr blote billen in de tuin met een potje erbij. In huis met een oefenbroekje. Veel geprezen en beloond en in 3 weken tijd volledig zindelijk overdag, met maar weinig ongelukjes!
Gaat sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal en ook daar meteen zonder luier, geeft keurig aan dat ze moet plassen. Sindsdien gaat de zelfredzaamheid ook een stuk beter, kan al bijna zelf onderbroek en broek omhoog/omlaag doen. Heeft nu een bedje waar ze zelf in en uit kan en zie haar op de babyfoon regelmatig even naar haar potje lopen en weer in bed kruipen. Draagt snachts wel een luierbroekje, want ze heeft nog weleens een ongelukje en ik was me te pletter en op die manier bezuinig je nog minder dan door 1 luier te gebruiken natuurlijk
Blingh schreef:Heb net mail van de scapino als je een paar oude schoenen inlevert krijg je e10 korting. Moet je wel voor het nieuwe paar minimaal E40 uitgeven. Maar toch is wel weer korting
Quellian schreef:Ik weet niet of iemand in de buurt van Nieuwegein woont, maar de Dirk in Nieuwegein heeft deze week een extra aanbieding, 30 pakjes Wicky voor 3 euro. Heb 90 pakjes in 5 smaken voor 9 euro. Mijn zoontje neemt altijd een pakje drinken mee naar school, voorlopig dus Wicky