Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 18:02

Deze week vlees uit de vriezer hier, dat scheelt al een hoop kosten! Besparen was hier wat aan het versloffen, ga er weer even flink voor zitten om de boodschappen weer goedkoper te maken!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:17

Wij zijn wezen hamsteren vanavond, moesten maar 34 euro afrekenen, ging 34 euro vanaf :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:43

Kijk dat is leuk :D Ik ga morgen ook even langs, zag dat ze bij de Wibra baby kleding en prullen in de aanbieding hebben. Voor de zwangeren onder ons :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:30

bij ah nu 2e pampers gratis, voor new borns.
Voor de mama's in spé of kersverse mama's, want is alleen maat 1 en 2 geloof ik.

En bij Lidl 10kg aardappels voor 1.69 :wow:

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:33

Ik ga ook weer beter opletten. Niet zoveel geld meer. Vlees nog genoeg in de vriezer, groente in blik in de kast. Ga dat eerst maar eens opmaken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:33

Voor zover ik kon vinden waren de Pampers New baby maat 1,2 en 3. Helaas voor degene waar ik het voor zocht net te klein, die is net over naar 4.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:41

oh ik meende op de site van AH alleen 1 en 2 te zien.
Onze oudste is net zindelijk, op 2jr en 3 maanden.
Scheelt heeeeel veel luiers :D
Alleen snachts nog en luier om.
Net bij Makro de Huggies billendoekjes gehaald (laatste dag vandaag!), 9pakken voor iets van 7euro, dus erg goedkoop.
Had nog een kortingsbon a 10 euro, dus 72 pakken billendoekjes voor ongeveer 45euro :D
Heb ik destijds voor de oudste ook gehaald en een jaar mee gedaan ofzo, hahaha!
Hele commodekast ligt vol :P

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:20

Dat is erg goedkoop, hier alleen geen makro pas dus dat houdt jammer genoeg op.

Wat is je dochtertje vroeg zindelijk. Hier met bijna 2 nog in de luiers en hij heeft ook nog geen interesse in het potje/wc.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:27

kan erg snel gaan hoor, Dagmar was in 3 weken zindelijk!
Begon met proberen te laten plassen na het slapen, had een potje in de kamer gezet en na het slapen daar op gezet met een flesje drinken. Toen ze eenmaal een keer "op commando" had geplast ging het snel. Daarna paar keer per dag gedaan en met het mooie weer gewoon lekker in dr blote billen in de tuin met een potje erbij. In huis met een oefenbroekje. Veel geprezen en beloond en in 3 weken tijd volledig zindelijk overdag, met maar weinig ongelukjes!
Gaat sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal en ook daar meteen zonder luier, geeft keurig aan dat ze moet plassen. Sindsdien gaat de zelfredzaamheid ook een stuk beter, kan al bijna zelf onderbroek en broek omhoog/omlaag doen. Heeft nu een bedje waar ze zelf in en uit kan en zie haar op de babyfoon regelmatig even naar haar potje lopen en weer in bed kruipen. Draagt snachts wel een luierbroekje, want ze heeft nog weleens een ongelukje en ik was me te pletter en op die manier bezuinig je nog minder dan door 1 luier te gebruiken natuurlijk :P

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:53

Ik weet niet of iemand in de buurt van Nieuwegein woont, maar de Dirk in Nieuwegein heeft deze week een extra aanbieding, 30 pakjes Wicky voor 3 euro. Heb 90 pakjes in 5 smaken voor 9 euro. Mijn zoontje neemt altijd een pakje drinken mee naar school, voorlopig dus Wicky :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:30

Quellian schreef:
Ik weet niet of iemand in de buurt van Nieuwegein woont, maar de Dirk in Nieuwegein heeft deze week een extra aanbieding, 30 pakjes Wicky voor 3 euro. Heb 90 pakjes in 5 smaken voor 9 euro. Mijn zoontje neemt altijd een pakje drinken mee naar school, voorlopig dus Wicky :P

Wauw das goedkoop, ik ben dol op wicky :))
Helaas is Nieuwegein niet echt om de hoek.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:35

opisop_shop schreef:
kan erg snel gaan hoor, Dagmar was in 3 weken zindelijk!
Begon met proberen te laten plassen na het slapen, had een potje in de kamer gezet en na het slapen daar op gezet met een flesje drinken. Toen ze eenmaal een keer "op commando" had geplast ging het snel. Daarna paar keer per dag gedaan en met het mooie weer gewoon lekker in dr blote billen in de tuin met een potje erbij. In huis met een oefenbroekje. Veel geprezen en beloond en in 3 weken tijd volledig zindelijk overdag, met maar weinig ongelukjes!
Gaat sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal en ook daar meteen zonder luier, geeft keurig aan dat ze moet plassen. Sindsdien gaat de zelfredzaamheid ook een stuk beter, kan al bijna zelf onderbroek en broek omhoog/omlaag doen. Heeft nu een bedje waar ze zelf in en uit kan en zie haar op de babyfoon regelmatig even naar haar potje lopen en weer in bed kruipen. Draagt snachts wel een luierbroekje, want ze heeft nog weleens een ongelukje en ik was me te pletter en op die manier bezuinig je nog minder dan door 1 luier te gebruiken natuurlijk :P

Dat kan inderdaad snel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:40

Heb net mail van de scapino als je een paar oude schoenen inlevert krijg je e10 korting. Moet je wel voor het nieuwe paar minimaal E40 uitgeven. Maar toch is wel weer korting :)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:55

Blingh schreef:
Heb net mail van de scapino als je een paar oude schoenen inlevert krijg je e10 korting. Moet je wel voor het nieuwe paar minimaal E40 uitgeven. Maar toch is wel weer korting :)

Thx voor de tip, ik heb hardloopschoenen nodig want ik ga beginnen met hardlopen... maar weet nog niet of het meer een opvlieging is of dat ik het serieus kan volhouden lol, iig eerst weer een beetje conditie opbouwen met behulp van een cursus, deze opstartcursus is iig 8 weken, dus net genoeg om uit te vinden of ik het wat vind lol
Maar... als ik het niets vind vind ik het weer zonde als ik een duur paar hardloop/sportschoenen heb aangeschaft.
Dus ik ga van de week wel even langs de Scapino of hun wat hebben alvorens ik er heen ga met een paar oude schoenen

edit:
Nog beter... je krijgt 1 bon van 10 euro per paar!
En ik ben net grote opruiming aan het houden en er liggen best wat afgetrapte exemplaren die ik al lang niet meer gedragen heb en ook niet geschikt zijn voor de zak van Max, achterin mijn kast

Je steunt er ook een goed doel mee... al zijn ze wat karig als je het mij vraagt lol, 0,20 cent per ingeleverd exemplaar gaat naar Kika
Actie loopt tot 28 sept

Waarschijnlijk heb ik van de week, mocht iemand geïnteresseerd zijn (pb dan graag) wel een kortingsbon over, kunnen ingewisseld worden bij:
Dolcis, Invito, Manfield, PRO en Scapino, ook in de webshops
Laatst bijgewerkt door Annemiek80 op 09-09-14 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:00

Dan kan een runcoach op de mp3 ook misschien wat voor je zijn. Ik vond dat een erg fijn programma toen mijn benen geen problemen gaven.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:11

Ik heb inderdaad ook alvast 4 pakken Pampers gehaald. Aanbieding is geldig voor maat 1, 2 en 3.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:31

wat was je dan kwijt voor 2 pakken georgette?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:33

9,99 vermoed ik, dit is de standaard prijs voor een pak pampers.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:35

waar kom je dan op uit per stuk (hoeveel zaten er in je pak)?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:40

Snel even gekeken op internet 56 stuks in maat 1 = 112 inhoud van 2 pakken. 9,99 / 112 = 0,089 per stuk.

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:19

Quellian schreef:

Dit ga ik even doorgeven thuis.
Mijn broertje neemt altijd wicky mee & laat ik nou ook net in Nieuwegein wonen :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:35

Hoi, ik had een vraagje qua eten besparen dus ik hoop dat ik hier op de goede plek ben (:

Ik moet voor een recept enkel sinaasappelsap gebruiken. Maar kan ik de schil dan nog bewaren voor de rasp? Of de rasp zelf invriezen? Ik weet niet of dat qua structuur veranderd als je het invriest ...
Want dan kan ik de rasp weer bij een ander recept gebruiken, dan hoef ik geen hele sinaasappel te kopen voor zo'n klein beetje rasp.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:41

Normaal gesproken kost maatje 1 € 4,99 per pak en daar zitten er 23 in. Maatje 2 kost normaal gesproken € 9,99 en daar zitten er 44 in. Ik had door het maatje 1 geen € 20,00 korting, maar ruim € 17,00.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:42

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:43

Ik kom er net achter dat ik een klein pak maat 1 heb gekocht, je hebt ze blijkbaar ook groter. Vandaar de andere prijs ook.