Hier ook erg blij ermee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poek schreef:Mijn iPhone 5c laadt sinds gister niet meer op. Ik ga vanmiddag testen of het aan het kabeltje ligt of aan de telefoon zelf, maar mocht het aan het aan de telefoon liggen waar kan ik hem dan het beste laten repareren? Ik heb de telefoon online gekocht bij belsimpel en ik kan hem daarna toe sturen en die zorgen ervoor dat de telefoon bij apple komt. Dan is die wel 5-10 dagen weg. Ik kan ook hier in het dorp naar een repaircentre gaan en dan ben ik 'm hooguit 1-2 dagen kwijt. Wat zouden jullie doen? De iphone is overigens 1,5 jaar oud dus er zit geen garantie op..
Edit: Kosten maken in principe niet zoveel uit (zolang het maar niet boven de 100 euro is), ik wil gewoon dat het allemaal goed gebeurd en dat ik niet over 2 maanden met hetzelfde probleem weer zit.
Irisjeeh1999 schreef:Poek schreef:Mijn iPhone 5c laadt sinds gister niet meer op. Ik ga vanmiddag testen of het aan het kabeltje ligt of aan de telefoon zelf, maar mocht het aan het aan de telefoon liggen waar kan ik hem dan het beste laten repareren? Ik heb de telefoon online gekocht bij belsimpel en ik kan hem daarna toe sturen en die zorgen ervoor dat de telefoon bij apple komt. Dan is die wel 5-10 dagen weg. Ik kan ook hier in het dorp naar een repaircentre gaan en dan ben ik 'm hooguit 1-2 dagen kwijt. Wat zouden jullie doen? De iphone is overigens 1,5 jaar oud dus er zit geen garantie op..
Edit: Kosten maken in principe niet zoveel uit (zolang het maar niet boven de 100 euro is), ik wil gewoon dat het allemaal goed gebeurd en dat ik niet over 2 maanden met hetzelfde probleem weer zit.
Ik zou het naar belsimpel en dus apple laten sturen. Als zo'n repaircentre er namaak onderdelen in zet, heb je geen officiele apple meer en kan apple je dus ook garantie meer verlenen.
Citaat:Originele onderdelen worden door ons gemonteerd!
Poek schreef:Hoe betrouwbaar is het als het bedrijf dit zegt?Citaat:Originele onderdelen worden door ons gemonteerd!
Citaat:Originele iPhone schermen bestaan helaas niet, niemand verkoopt deze maar je hebt wel veel soorten copy schermen op de markt en wij vinden die van ons 1 van de betere op de markt.
Joanieke schreef:Heb je trouwens al geprobeerd om met de bolle kant van een naald 'stof' er uit te vissen? Ik heb ooit eens op de radio gehoord van iemand die bij Apple werkte dat deze methode weleens gebruikt word als de Jack poort het niet meer doet, misschien geld dat ook wel voor de oplader..
Piekosjj schreef:Hallo allemaal
Ik heb vandaag een selfie stick gekocht (ja ik ben toch om gegaan. Zo handig voor groep foto's!) maar helaas doet 'ie 't niet. Kom ik er dus achter dat die gehele middelste knop op de apple oortjes het niet meer doet in de camera. Zou iemand mij kunnen vertellen of dit iets 'nieuws' is in iOs 10? Bij alle andere apps en functies werkt de middelste button nog wel dus daar kan het niet aan liggen.
Emmaa_ schreef:Nee, die van mij moet ook echt drie keer per dag aan de life support sinds ik hem door de update heb gegooid. Echt drama..
eilleen333 schreef:Emmaa_ schreef:Nee, die van mij moet ook echt drie keer per dag aan de life support sinds ik hem door de update heb gegooid. Echt drama..
Heb je Dat uitvallen ook?
Dan staat ie op 20% ofzo, en ineens zwart scherm en icoontje dat de batterij leeg is. Als ik m aan de lader leg staat ie gewoon direct weer op 20%...
Heb altijd wel een powerbank op zak, maar t is toch irritant
eilleen333 schreef:Sinds de update naar ios10 gaat mijn batterij van de 6s knettersnel leeg. Ook valt hij wel eens uit met bijvoorbeeld nog 25% batterij op de teller.
Meer mensen met deze ervaring, of is het tijd om de garantie aan te spreken?
Mavelle schreef:Kan ik foto's opslaan in m'n iCloud en ze dan verwijderen van m'n telefoon? Heb extra opslagruimte gekocht maar zodra ik een foto wis word hij ook van m'n iCloud verwijderd. Hoe kan dat? Zo heb ik natuurlijk niks aan die extra ruimte.
eilleen333 schreef:Sinds de update naar ios10 gaat mijn batterij van de 6s knettersnel leeg. Ook valt hij wel eens uit met bijvoorbeeld nog 25% batterij op de teller.
Meer mensen met deze ervaring, of is het tijd om de garantie aan te spreken?