Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Ik ben overgegaan van sony experia z3 compact naar de iPhone 5S (refurbished). Het feit dat mijn telefoon in een half jaar tijd 2x spontaan gebarsten is (binnen 2 weken na aanschaf het voorscherm waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is, net voor een half jaar de glazen achterplaat waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is) is voor mij de reden geweest om het toestel niet langer te vertrouwen. De eerste keer viel het onder de garantie, de tweede keer was er ook val- en stootschade en viel het dus niet onder de garantie. De eerste keer gebeurde het in mijn broekzak, de tweede keer lag hij stil op tafel toen het gebeurde (naderhand heb ik hem horen kraken en barsten, alleen op het moment zelf heb ik het geluid niet herkend).
Ik zal even een foto opzoeken van de achterkant na de tweede keer. De voorkant was nog helemaal heel, op een oppervlakkig krasje na (ik heb het toestel weer terug, dus eventueel kan ik daar een foto van maken). Toch is hij in tientallen stukken, splintert hij en is er geen duidelijke breukpunt.
Edit: de maat en de kwaliteit waren voor mij erg belangrijk, daarom ben ik toch maar naar een iPhone gegaan. Er zijn geen andere high-end toestellen die zo klein zijn.
[ [url=m/mbcGJv.png]Afbeelding[/url] ]
Marie111 schreef:Mizora schreef:Ik ben overgegaan van sony experia z3 compact naar de iPhone 5S (refurbished). Het feit dat mijn telefoon in een half jaar tijd 2x spontaan gebarsten is (binnen 2 weken na aanschaf het voorscherm waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is, net voor een half jaar de glazen achterplaat waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is) is voor mij de reden geweest om het toestel niet langer te vertrouwen. De eerste keer viel het onder de garantie, de tweede keer was er ook val- en stootschade en viel het dus niet onder de garantie. De eerste keer gebeurde het in mijn broekzak, de tweede keer lag hij stil op tafel toen het gebeurde (naderhand heb ik hem horen kraken en barsten, alleen op het moment zelf heb ik het geluid niet herkend).
Ik zal even een foto opzoeken van de achterkant na de tweede keer. De voorkant was nog helemaal heel, op een oppervlakkig krasje na (ik heb het toestel weer terug, dus eventueel kan ik daar een foto van maken). Toch is hij in tientallen stukken, splintert hij en is er geen duidelijke breukpunt.
Edit: de maat en de kwaliteit waren voor mij erg belangrijk, daarom ben ik toch maar naar een iPhone gegaan. Er zijn geen andere high-end toestellen die zo klein zijn.
[ [url=m/mbcGJv.png]Afbeelding[/url] ]
Oei, dat ziet er niet goed uit zeg. Had je wel screenprotectors voor en achter?
Ik heb ook een z3 compact en ik er voor de zekerheid "glazen" screenprotectors voor en achterop geplakt en een volledig noesje erom heen.
Tot nu toe nog niks aan dd hand. Vind het verder een heerlijke telefoon.
Nayan schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, maar kan niks vinden waar ik echt enthousiast van word. Enige telefoon die me wel wat lijkt is de Huawei P8, maar ik twijfel of ik wel een Huawei wil.
Belangrijkste eisen: Android, dual sim, niet (veel) groter dan 5 inch, liefst onder de €350,-.
Iemand hier die tips heeft?
Rintah schreef:bokkers, ik heb hulp nodig. mijn huidige mobiel(samsung galaxy s+) heeft het opgegeven, en ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe.
mijn eisen:
- niet al te groot (max ongeveer 70mm breed, komt overeen met ongeveer 5inch(?)) huidige is 4inch/64mm hoogte maakt me niet zoveel uit.
- zeer goede accu(moet makkelijk 2dagen meegaan op 1batterij)
- android
- Maximaal 200/250
- camera bij voorkeur met flitser
- simlockvrij verkrijgbaar
- weinig errors/foutmeldingen/kwalitatief goede mobiel
welke mobiel voldoet aan mijn eisen?? ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk
The_Cat schreef:Nayan schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, maar kan niks vinden waar ik echt enthousiast van word. Enige telefoon die me wel wat lijkt is de Huawei P8, maar ik twijfel of ik wel een Huawei wil.
Belangrijkste eisen: Android, dual sim, niet (veel) groter dan 5 inch, liefst onder de €350,-.
One plus 2/X?
Nayan schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, maar kan niks vinden waar ik echt enthousiast van word. Enige telefoon die me wel wat lijkt is de Huawei P8, maar ik twijfel of ik wel een Huawei wil.
Fantabulouss schreef:Nayan schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, maar kan niks vinden waar ik echt enthousiast van word. Enige telefoon die me wel wat lijkt is de Huawei P8, maar ik twijfel of ik wel een Huawei wil.
Niet doen! Huawei houd je voor de gek..ik was ook op zoek naar dual sim en wilde ook de P8...echter kun je daarbij :
- of 1 sim + 1 sd gebruiken
- of 2 simkaarten en geen sd!
Het 2e simslot is namelijk ook het sd slot...waardeloos dus!want iedereen gebruikt tegenwoordig een sd kaart zo ongeveer
Overigens..toen ik nog niet dual sim nodig had heb ik 3 jaar een huawei gehad, zijn prima telefoons verder!
Nayan schreef:Fantabulouss schreef:
Niet doen! Huawei houd je voor de gek..ik was ook op zoek naar dual sim en wilde ook de P8...echter kun je daarbij :
- of 1 sim + 1 sd gebruiken
- of 2 simkaarten en geen sd!
Het 2e simslot is namelijk ook het sd slot...waardeloos dus!want iedereen gebruikt tegenwoordig een sd kaart zo ongeveer
Overigens..toen ik nog niet dual sim nodig had heb ik 3 jaar een huawei gehad, zijn prima telefoons verder!
Helaas is dat niet iets wat alleen Huawei doet, ik zie het bij meer dual sims staan.