Henzz schreef:Marloess_ schreef:Ik heb nu sinds vrijdag de Samsung E900, super telefoon.
Ben al totaal aan het touchscreen gewend, vind het nu veel fijner dan 'gewone' knopjes.
Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de hele waslijst met dingen die je moet doen voordat je een smsje kunt verzenden.
Daarover had ik ook nog een vraag; als ik een smsje wil verzenden, krijg ik daar waar je het nummer in moet voeren; 221 te staan.
Dat staat er standaard in zeg maar. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan verwijderen?
Dan staat dat nummer waarschijnlijk bij 'standaardbestemming' ingevoerd. Moet je even bij Berichten naar Instellingen van SMS-berichten gaan, dan naar Profielinstellingen en dan zou het bij standaarbestemming moeten staan.
Dat denk ik tenminste hoor! Maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb een Samsung E570 trouwens, wat een K-ding! Hij is nu voor de 5e keer kapot, heb net de klantenservice gebeld en ik word zo teruggebeld over wat ze nu kunnen gaan doen. Ik wil dat ding niet meer. Doe mij ook maar een E900 of de U600 ofzo. Of de Nokia E65, leek me ook wel wat. Maar goed, ik zal eerst maar afwachten wat de klantenservice zegt!
Dat was het inderdaad! Ontzettend bedankt!