Ben nu in mijn oude huis bezig, daar moet ook best wat gebeuren. Sowieso grondig schoonmaken als het leeg is. En heb nu afbijt zitten op de plekken waar de verf af moet. En ben gaatjes aan het vullen. En inpakken.
Donderdag komt de opzichter de voor inspectie doen bij mijn oude huis. Ik ben al bezig met poetsen. Eindinspectie woensdag 30 aug. Ben benieuwd hoeveel ik moet fixen.
Ik ben al gaten aan het vullen. Misschien moet ik betalen voor kapotte stopcontacten. En ik moet alle lijmresten weghalen. Logisch maar het moet wel gebeuren. Vloer zal er ook uit moeten, niemand wil dit.
Als je er zo lang gewoond hebt zijn ze meestal wat minder kritisch. Wij hebben nooit gaatjes hoeven vullen.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-23 18:25
Oh.
Behang achter de fotolijstjes die er gehangen hebben is verkleurd.
Sowieso is het behang lelijk. Keukenblok moet vervangen worden vind ik maar dat moeten ze zelf beslissen. Raam in de slaapkamer is stuk. Heb ik geen last van want in verband met de katten gaat ie nooit open. Maar de nieuwe huurder wil hem vast open kunnen doen. Eigenlijk moet alles opgeknapt worden.
BrankaZ
Geplaatst: 01-08-23 18:26
Ik ben 6 jaar geleden uit mijn huurwoning gegaan en heb hetzelfde ervaren. Heb er bijna 15 jaar gewoond en de opzichter merkte op dat hij vaak meer opknapwerk tegen kwam. Hoefde eigenlijk niets op te knappen. Bedenk dat je nu heel netjes gaten kan gaan vullen waar iemand anders weer een laag behang over plakt en er niets meer van ziet.
Lekker afwachten hoor Bella. Je hebt daar zo enorm lang gewoond... waarschijnlijk heeft het toch een update nodig dus wie weet hoef je bijna niks te doen.
Nou ik zou gewoon lekker afwachten tot de eindoplevering en dan maar afwachten wat je nog moet doen. Huurhuizen worden bijna nooit keurig opgeleverd dus sloof je vooral niet uit
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-23 20:37
Exitium schreef:
Bellatrix schreef:
Hmm nouja ik wacht het af. Ik heb ook een deur geverfd die ik denk ik niet mocht verven.
Dat had ik met alle deuren, die hebben we in de grondverf moeten zetten