Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zamora schreef:Hier kon het helaas niet andersde tegelzetter kon alleen 19 augustus nog beginnen en ervoor konden we de vloerverwarming nog inplannen gelukkig haha. Nouja we hopen maar op het beste whaha mijn man is wel heel precies met alles dus afplakken komt vast goed
Eulogy schreef:Spannend marjan!
Ohh dat is ook een mooie kleur groen PSvanLot! En Little Greene vind ik altijd erg fijn. Ik kom steeds op Britse merken uit, met meubels ook, en dat terwijl ik de afgelopen 8 jaar heb geroepen dat het vaak allemaal zo oubollig is in de UKMooie vloer ook trouwens, wordt een mooie combinatie denk ik.
Lick verf wordt ook gewoon in de EU bezorgd zie ik, heb ik ook veel goede verhalen over gehoord. Vind deze mooi maar is wel bijna exact hetzelfde als Card Room Green volgens mijhttps://www.lick.com/eu/product/green-02-matt-paint
Zamora schreef:Mooi zo! Kleur groen is hetzelfde of andere tint? Lijkt nu donkerder
PSvanlot ja hebben we idd ook gehad maar gaan echt niet stoken nee met deze temperaturen haha
PSvanLot schreef:Zamora schreef:We hebben de vloerverwarming laten leggen paar dagen voor de tegelvloer erin kwam. Hiervoor hadden we laminaat maar waren dat zo zat haha
Hoefden jullie geen opstookprotocol aan te houden?
Wij moesten dat wel, maar hebben het nog niet gedaan. Niet te doen met dit weer