Maar je brengt me wel op een idee, mijn vader eet graag bananen en die woont nog geen 500 m verderop.
Hij zal mij wel heel intelligent aankijken als ik om een banenschil vraag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Novastar schreef:Wat ik me afvraag: ik haalde de muismeloen/Cucameloen uit de grond en daar zitten gigantische wortels aan, knollen zo groot als medium aardappelen! Kan ik die ook nog ergens voor gebruiken? Voor in de soep ofzo? En welke smaak zouden ze hebben? Heeft iemand dit al geprobeerd?
Evelienepien schreef:@ hagelslag; had je de bladeren er tidens groei al zo bewust gekortwiekt?
Ik heb niks gedaan en hele kleine iniminispruitjes maar bovenop 1 van 7 cm ?!
Thats_Me schreef:Wat leuk om alle moestuinverhalen hier te lezen. Volgend jaar wil ik ook graag starten met 1 of 2 makkelijke moestuinbakken. Ik heb er al plek voor gereserveerd in onze tuin die nu nog bestaat uit een grote zandbak (nieuwbouw). Nu ben ik mij aan het oriënteren op de bakken zodat als de hovenier klaar is ik deze kan gaan halen en plaatsen. Waar hebben jullie je bakken (1.20x1.20) vandaan? Die van makkelijke moestuin zijn mooi maar wel erg aan de prijs. Zijn er nog goede, fijne alternatieven?