Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Wat een gave vloer zeg!
Lekker bezig geweest Gaucho! Mooi dat contrast in de hal. Vrienden van mij hebben ook die kleurstelling en dan met zwartwitte portugese (stijl) tegeltjes op de grond. Dacht dat het heel druk zou worden, maar ze hebben een soort van patroon ermee gemaakt en het is zo mega sjiek, heel mooi.
Hebben jullie tips om een opgerold vloerkleed zo snel mogelijk plat te krijgen? Heb er nu al "zware" dingen op gezet, maar met kat in huis durf ik geen echte zware dingen neer te zetten (dat zijn hier dus bijvoorbeeld potten, vazen etc). Miep loopt dat omver.
Is een rij spotjes in het plafond niet wat, Frummels? En dan die wanden tussen de ramen rustig en egaal laten? Denk dat het uitzicht in combinatie met gordijnen al best druk gaat worden..
Plukje schreef:Ja, gaaf, maar wat moet je ermee? Het is 10 bij 5 en van oudsher gebruikt als ontvangsthal voor patiënten van een arts met praktijk aan huis. Bij ons is het nog leeg en de honden vertoeven er snachts en als we niet thuis zijn. De opties die we nu hebben is het neerzetten van een pooltafel of het maken van een bibliotheek-achtig iets.
_mexx_lady_ schreef:Ik wou inderdaad gaan voor een ovalen tafel, maar die zijn momenteel even te duur. .... Ook al gedacht om een ovalen tafelblad te laten zagen en die op de huidige poot te zetten. Maar ook dat lijkt zo duur?
Jester_ schreef:Mloes schreef:Hier de nieuwe salontafels! 80x80 en ik meen 45x45. Stuk groter dan we hadden, heel relaxt!
(Let niet op de kindertroep)
[ [url=m/293Wnh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een enige tafeltjes! Waar zijn die van?
_mexx_lady_ schreef:Dank je wel voor de tips! Door jullie wil ik nu weer een ovalen tafel![]()
Een blad kan gezaagd worden, nu nog een leuke poot eronder en dan kan de huidige tafel naar buiten.
Even goed doorsparen voor die er komt.
Trouwens Mloes, ik vind jou jaloezieën echt gaaf! Is dat hout met een zwarte band?