ik zie ze hier nu ook steeds vaker, zo mooi! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig houden we beide ontzettend van onze dieren. 

Vandaag heb ik er al zo'n 200 in de grond gezet. De rest volgt in de komende dagen. 
Fiets niet vaak meer langs jullie wijk omdat de vriendin die vlakbij woont verhuist is. Maar leuk om te zien dat er echt vooruitgang in zit en jullie flinke stappen maken. Blijf het echt een heerlijke plek vinden.
waar haal je je groente? Misschien zit er een herenboeren in de buurt bij je, zijn wij nu ook lid van. Ik hoop alleen volgend jaar op iets meer variatie
ik ben echt verliefd op de prinses. De fruitbox komt bij een bedrijf in Dronten vandaan. Ik zal de naam zo even opzoeken.
Ik noteer wel waar ik alles neerzet. Dat dan weer wel. 

Lijkt me zwaar nu, in de caravan.. hopelijk kan jullie kachel deze kou ook aan!
Morgen dus bezoek van de dierenarts. Ik laat ze ook maar gelijk weer enten.

En geen uitzonderingen! Blubber is een ander verhaal.. Ze kiezen er zelfs met z'n allen voor om níet in de droge schuilstal te gaan liggen, maar buiten in het vochtige zand!
Zo lang je ook delen hebt zonder plassen/modder lijkt het mij geen probleem.. 
Dan is het alweer anders, ik dacht dat de hele track/ruimte zo soppig was. Wat vochtig zand icm een deken is dan alweer heel anders! Zeker als ze ook uit de wind en regen kunnen staan. Malenka schreef:Berdien, gelukkig niet! Ik voel me al schuldig genoeg met hoe het nu is. Ik zal binnenkort eens een rondje filmen voor een beter beeld.
Zie mezelf nog niet heel snel zo'n enorm project opstarten (ik en mijn vriend samen in een caravan is slaande ruzie na een week
) maar vind het dus echt wel heel interessant!