Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tjiftjaf schreef:Je kan ook de longeerlijn gebruiken![]()
Gaat prima
Mariska_28 schreef:Ik gebruik daarvoor zo'n set waarmee je handsfree met je hond kan lopen, ooit eens gekocht bij de aldi. Gaat prima. Wij hebben wel een paal naast het zwembad gezet, maar dat is wat makkelijker bij ons omdat we hem ingegraven hebben.
tjiftjaf schreef:Longeerlijn is zachte band dus geen schuurplekjes.

pmarena schreef:Die brandblaren krijg je volgens mij door het materiaal, kunststof geeft gemene rotblaren als het door je handen wordt getrokken. Een natuurlijk materiaal zoals katoen zou dat niet moeten doen
Maarja als je er toch iets voor aan moet schaffen dan meteen maar gewoon datgene dat er voor bedoeld is, denk ik dan
Overigens zou ik gevoelsmatig ook liever aan een paal vastmaken dan aan het frame, dat je niet dat frame kapot gaat trekken met eventueel Olympische capaciteiten en/of lompe klunzigheid.
Ja precies, een stuk elastiek in het water lijkt me fijner dan zo'n lijn.... pmarena schreef:Nou voor zowel de Olympische kwaliteiten van je man als jouw klunzigheid zou ik zelf een paal dan toch een wat prettiger idee vindenJa precies, een stuk elastiek in het water lijkt me fijner dan zo'n lijn....
superpony schreef:pmarena schreef:Nou voor zowel de Olympische kwaliteiten van je man als jouw klunzigheid zou ik zelf een paal dan toch een wat prettiger idee vindenJa precies, een stuk elastiek in het water lijkt me fijner dan zo'n lijn....
Ik ben zooooo blij dat mijn man niet zo van het filmen is![]()
![]()
En ik ga maar niet vertellen dat mn bikini ook niet altijd wil meewerken. Daarom wel blij met prive bad en beschutte plek. Maar klunzig is echt zacht uitgedrukt hier :p
of toch op z'n minst waar je een beetje blij van wordt.
ikke schreef:Joh, al doe je het in je blote reet; dat hoef je toch aan niemand te verantwoorden.
Lekker doen wat goed voor jouw lijf is.of toch op z'n minst waar je een beetje blij van wordt.

ingedebruijn schreef:Maar dek je je bad dan niet af? Want dan is het denk ik vragen om heel veel vuil in je bad. Ik heb het bad gisteren ook afgebroken. Zie geen 25+ in het vooruitzicht en heb geen zin om het af te breken in de regen. Wel een rotwerk maargoed volgend jaar mag ie weer.